m/s draugen Startet 6.September.2010 Link til dette innlegget Startet 6.September.2010 Har aldri vært flink til å finne frem på nettet,derfor spør jeg om hjelp her.Tv ombord er uten dvd og det må barna ha.Men hvor og hvem selger slike for å koble på tv`n ombord.Eller er det enkleste å kjøpe ny tv med dvd? Sitér dette innlegget Link to post
Vrengen Svart 6.September.2010 Link til dette innlegget Svart 6.September.2010 (redigert) får vel sånne transportable på bilrekvisita butikker og obs og sånn! vet ikke hvordan tilkoplingsmuligheter det er på de men http://www.bilxtra.no/admin/common/getImg2.asp?Fileid=13430 her er noen Redigert 6.September.2010 av Vrengen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 6.September.2010 Link til dette innlegget Svart 6.September.2010 Dersom du bruker/skal bruke TV'n mye uten landstrøm ville jeg vurdert å bytte til TV basert på LED teknologi som bruker langt mindre strøm. For egen del syntes jeg det er kjekt med innebygd DVD slik at antall ledninger/dingser holdes så lavt som mulig... Sitér dette innlegget Link to post
Fetter Klodrik Svart 6.September.2010 Link til dette innlegget Svart 6.September.2010 Dersom du allerede har TV ombord er det ingen dum ide og kjøpe en radio/cd/dvd spiller og kople til tv'n. Standard bil størrelse på spilleren. Jeg har dette og det fungere veldig bra. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 6.September.2010 Link til dette innlegget Svart 6.September.2010 Dette er ikke svar på ditt spørsmål, men erfaringsmessig går kombi tv med dvd fort i stykker på dvd siden dersom du har en båt med en del vibrasjoner og slag. På en annen side er det ofte såpass rimelige kombiprodukter å få kjøpt at jeg alikavel foretrekker nettopp dette av grunner allerede nevnt i tråden. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 6.September.2010 Link til dette innlegget Svart 6.September.2010 Tror f.eks. Europris har noen billige løsninger med TV/DVD 12V 19 eller 22". Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Enes 44 Svart 6.September.2010 Link til dette innlegget Svart 6.September.2010 Kjøp slike som du kan bruke i bil / Henge på nakkestøtter. De går på 12V. Og kan kobles opp mot Ekstern TV også. Selges rimelig i de fleste elektrobutikker. (Expert, El-kjøp o.l) Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 7.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2010 Takk for tips.Da skal jeg prøve slikt som man bruker i bil. Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 7.September.2010 Link til dette innlegget Svart 7.September.2010 Finnes det en slik spillers om også kan vise USB filmer? Ser mange tar USB, men har alltid lurt på om det er mulig å plugge i en film gjennom USB kontakten... Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Servicemannen Svart 7.September.2010 Link til dette innlegget Svart 7.September.2010 Jeg kan selge deg billig en ny Denver 12v spiller. Den har kun disse garantiene båtplassens medlemmer er vant med Om du har interesse kan du sende IM Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.