Sabeltann Startet 19.September.2004 Link til dette innlegget Startet 19.September.2004 Hei! Har på hånd en batteri lader som er ca 2-3 år gammel. Produsent : Exide 20ampere elektronisk lader. Har vedlikeholds lading samt hurtiglading. Hva er denne vært. Hva ville DU betalt for denne? Har ny kostet ca 2-3 tusen i flg selger.(han lurer meg sikkert! ) Så for meg en tusenlapp jeg, men jeg får jo 12 amp lader/booster på biltema til 800,- ...... GI MEG RÅD SAILOR BOYS! Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 19.September.2004 Link til dette innlegget Svart 19.September.2004 Dette er mest sannsynlig en Mascot 2045. En 3-trinns lader. Koster ny rundt 2.500 og selges under navnene Mascot, Sleipner og Exide. Har en slik og er svært fornøyd. Hva den er verdt? 2-3 sesonger? Vet ikke selger det helt eller? Uansett. Det er jo ikke den helt store slitasjen på en slik sak, og du trenger den jo..... Lotus Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.