Kotnes Startet 19.September.2004 Del på Facebook Startet 19.September.2004 Det ble en Marex 77 holiday med noe utstyr som jeg har fått prøvd ut idag. Så som ankervinsj med fjernkontroll - garmin 76 gps - vhf radio - humminbird ekkolodd. Det fulgte også med henger og alustativ med pressening for vinteropplag. Radio/cd med 6 høytalere er også greit. Motor er en volvo tamd 30 105 hk og den dro båten opp i 18,3 knop målt med gps. Ikke dårlig det. Varmt vann og dusj på badeplattform + vebastovarmer som blåser god og varm luft i alle cabiner er kjekt å ha. Pilsen kjøler vi ned i kjøleskapet. Her er noen bilder av skipet som vel blir det siste på mange år da vi ikke ser behovet for noe større. Unga mønstrer av en etter en og vi voksne legger beslag på dobbeltsenga i ac så de få turene de er med blir det forcabin på dem. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Baltic Svart 19.September.2004 Del på Facebook Svart 19.September.2004 Flotte båter og denne hadde jo ekstra stor motor,- kjekt å ha! Jeg tipper dere blir godt fornøyd med denne Gratulerer og lykke til Alder og pris vet vi enda ingenting om Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 19.September.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.September.2004 Årsmodell er 1984 og prisen veit bare jeg. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
SeaMaster175 Svart 19.September.2004 Del på Facebook Svart 19.September.2004 Gratulerer med en flott båt! Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 19.September.2004 Del på Facebook Svart 19.September.2004 Gratulerer med flott båt. Har selv hatt en Marex og var meget fornøyd. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ludde Svart 19.September.2004 Del på Facebook Svart 19.September.2004 Gratulerer så mye med flott båt. Hadde samme motor i min Nidelv 26, og den er helt glimrende. Dette kommer dere til å ha mye glede sv. Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Kotnes Svart 19.September.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.September.2004 Glemte i farta og nevne at kalesjen også er ny iår. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Baltic Svart 19.September.2004 Del på Facebook Svart 19.September.2004 Årsmodell er 1984 og prisen veit bare jeg. + selger Sitér dette innlegget Link to post
Patton Svart 19.September.2004 Del på Facebook Svart 19.September.2004 Gratulerer Kotnes. Marexen er en fin båt, vurderte samme typen selv tidligere i år. Her har du jo også fått med mye utstyr og en motor som tar deg litt hurtigere fram en tradisjonell snekkemotor. I og med at jeg skal bort til helgen får jeg nok ikke sett skipet før til våren. Da har du vel i tillegg fått "tilpasset" den slik du vil ha den. Lykke til, vi tastes over nettet etterhvert. Mvh Patton Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 19.September.2004 Del på Facebook Svart 19.September.2004 En grombåt er det du har fått tak i .... Gratulerer.... Vi drekker`n helt klar inn til våren, hva med "himmelsprett`n" 2005 ? Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Batdilla Svart 20.September.2004 Del på Facebook Svart 20.September.2004 Hva er alt dette snakket på å '"drekke'n inn"? Noe dere driver med på baatplassen treff, eller? Var jo med på treffet, men kan ikke si å ha fått med meg drekke inn aktiviteter... Gratulerer med ny skute! Kommer til å bli høyt og lavt du og Brumle neste sesong da, med såpass høyere marsjfart. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 20.September.2004 Del på Facebook Svart 20.September.2004 Hva er alt dette snakket på å '"drekke'n inn"? Da gjør du sånn da Baatdilla: Gratulerer med ny båt Kotnes! Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 20.September.2004 Del på Facebook Svart 20.September.2004 Da gjør du sånn da Baatdilla:Er det slike tricks man lærer på øltilvenningskurs??????? Kanskje på tide med et avvenningskurs snart istedet, siden sesongen går mot slutten? Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 20.September.2004 Del på Facebook Svart 20.September.2004 Tror ikke avvenning er nødvendig. Nå er det slutt på sesongen alt for min del. Dessuten så er Ørnhild ganske striks hvis Kafteinen prøver å yppe seg. Og helt ærlig, en øl syntes jeg om men kun i moderate mengder. Clausthaler alkoholfri øl er veldig bra alternativ. Sitér dette innlegget Link to post
Trude III Svart 20.September.2004 Del på Facebook Svart 20.September.2004 Hei, Grattis med ny båt. Denne går det en del av og det taler for at båten er bra. Motoren er av den snille typen med godt rykte. Og det sier det meste når man tenker på hvor mange det er som ikke vedlikeholder noe som helst. Hilsen Harald L Sitér dette innlegget Trude III Link to post
GOE Svart 21.September.2004 Del på Facebook Svart 21.September.2004 Gratulerer med ny flott båt. Denne ser jo kjempefin ut. Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.