Brodern Svart 15.September.2010 Link til dette innlegget Svart 15.September.2010 (redigert) Brodern: Jeg blir jo misunnelig :D Uffda, det må du ikke bli Her er en liten snutt da jeg var på vei til Horten i sommer, til Hortentreffen (egen tråd her på forumet) Den andre snutten er fra den første prøveturen. Guttungen er skipper og jeg filmer :) Redigert 15.September.2010 av Brodern (see edit history) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
spjærøy26 Svart 16.September.2010 Link til dette innlegget Svart 16.September.2010 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=23851048 denne så fin ut da Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 16.September.2010 Link til dette innlegget Svart 16.September.2010 Hei Rodin J. Du kan se på Selco 15 foter. Fine de. Hvorfor ikke en plastsnekke? Bruker nesten ikke drivstoff. Sitér dette innlegget Link to post
Robin J Svart 16.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.September.2010 Polarn: Ja det hørtest greit ut da egentlig, men jeg er da en VELDIG ivrig fisker :P og ingen særlig folk jeg da kjenner er så særlig fiske interiserte, bortsett fra min far, men han bor da et ganske så lang stykke unna meg :/ Brodern:Steike! :D Spjærøy26: Ja, så på den, men de selger da den til 18tusen om du leser hva de har skrevet. Kæpt`n Fredrik: Jo..ja, har sett et par selco på finn..men ingen i nærheten :/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.