bjoris Startet 8.September.2010 Link til dette innlegget Startet 8.September.2010 (redigert) NordWest 330/900 Ja, hobbybåtkonsulenten jobber ufortrødent videre for å finne båt til bekjente som er på jakt. Markedet blir bare bedre og bedre for kjøpere og iallefall nå når det er vinter og vår, bokstavlig talt før det er tid for båt igjen... Hva tror ekspertisen om denne saken, er det ekte ORUST kvalitet i denne, hva kan en si om disse motorene, gode greier går jeg utfra, men båten er jo 15 år så... Innser at pris er vanskelig å si noe fornuftig om, men dette er vel båter som holder høy pris, men jeg ville uansett anbefalt kraftig pruting, litt tungdreven sak som kanskje ikke er ekstremt ettertrakta eller? Ellers er jo kjent feil og svakheter kjekt å få med seg om det blir nærmere inspeksjon av skuta... endelig en aktuell båttype i nærområdet så vi reiser nok å ser... Redigert 8.September.2010 av bjoris (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
:båt1 Svart 8.September.2010 Link til dette innlegget Svart 8.September.2010 nord west er og forblir toppen asv toppen når det gjeller kvalitet og utsende Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 8.September.2010 Link til dette innlegget Svart 8.September.2010 (redigert) Kvalitetsmessig er vel dette en båt i øvre del av skalaen, motoren er kjent for å være bunnsolid, 63 serien til VP har fått mye skryt. Designet på båten er tidlig åttitall, flybrigden hvis en kalle det noe slikt er liten og trang. Nord West i Sverige har gjort noen forbedringer på interiøret til det positive. Hvis en ser på denne konkrete båt i forhold til andre NW 900 / 330 som ligger til salgs er vel ikke prisen direkte ille mener nå jeg. Båten har riktig størrelse på motor og den har godt med utstyr. I forhold til det elendige markedet for salg som enkelte sier at det er kan det muligens være litt å hente i forhold til pris, men neppe mye med mindre selger er i beita. Redigert 8.September.2010 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 8.September.2010 Link til dette innlegget Svart 8.September.2010 er vel som hansi sier og det er en av mine drømmebåter Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.