playa2000 Startet 8.September.2010 Link til dette innlegget Startet 8.September.2010 Er det noen som kan tenke seg å seile en 33 fots seilbåt (med 18 HK motor) fra Ålesund til Bergen ? Jeg kan evt. være med å seile deler av etappen. Betaler gladelig 8-10 tusen til den rette personen. Båten er i god stand, og god på langdistanser. Motoren 7 år gammel (nesten ny). GPS og kart tilgjengelig. Kontakt meg på mail dersom du har seilererfaring og lyst på en fin seiltur nå i september, og samtidig tjene noen kroner: evasstra@gmail.com Sitér dette innlegget Link to post
los Svart 8.September.2010 Link til dette innlegget Svart 8.September.2010 fra Ålesund til Bergen ? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 8.September.2010 Link til dette innlegget Svart 8.September.2010 vi det si at du har skipper fra Trondheim til Ålesund? Kunne gjerne vært med på turen Ålesund-Bergen, og det GRATIS. For turen er en mektig opplevelse. Men som motorbåtfører er jeg vel diskvalifisert :) Sitér dette innlegget Link to post
playa2000 Svart 9.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.September.2010 Uffda, ikke helt min uke dette her Det som står i tittelen er riktig: jeg søker etter en skipper på distansen Trondheim til Bergen, ikke Ålesund-Bergen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.