KristianH Startet 8.September.2010 Link til dette innlegget Startet 8.September.2010 (redigert) Hei! Eg lurer på kva som er forskjellen på ein Tohatsu 15 HK 4 takt 2010 modell og ein Tohatsu 20 HK 4 takt 2010 modell. Kva må eg gjere for å få 15 hestaren til å yte 20 HK? KristianH Redigert 8.September.2010 av KristianH (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KristianH Svart 8.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.September.2010 Ingen som veit? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 8.September.2010 Link til dette innlegget Svart 8.September.2010 30 ccm blandt annet Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 8.September.2010 Link til dette innlegget Svart 8.September.2010 I følge spesifikasjonen skal begge ha 351 ccm, så hvor du har dine 30ccm fra Pluto, vet jeg ikke. Jeg har en 5 hester, og oppdaget at forskjellen på tohatsus 4t 4, 5 og 6 hk modeller er kun forgasser, om man ser bort fra klistremerket på kåpa. Ser ut til å være det samme med 15-hesteren: http://forums.iboats.com/showthread.php?t=375533. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 8.September.2010 Link til dette innlegget Svart 8.September.2010 ja du har rett, var rett og slett feil data oppgitt der eg såg på 20 hesteren og gamle data på 15 hk. La meg heller si det slik da, forskjellen er 3000.- kroner i innkjøp og garantert resultat og annenhåndsverdi. Er det da noe vits Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 8.September.2010 Link til dette innlegget Svart 8.September.2010 Om jeg hadde sittet med en 15 hester, og savner litt mere effekt, er jeg ikke i tvil om hva jeg hadde gjort. Ny forgasser til denne ligger på $ 215 og prisforskjellen mellom 15 og 20 er vel rundt 5k og ikke 3. Å kjøpe en ny 15hester med tanke på å oppgradere, hadde jeg derimot stått over. Selv om alt annet enn forgasser er fullstendig identisk, ville vel sjansen for at garanti / reklamasjonsrettigheter faller bort være temmelig stor, tenker jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 9.September.2010 Link til dette innlegget Svart 9.September.2010 (redigert) idag er prisforskjellen 3+ noen hundre v lang stamme & elstart Redigert 9.September.2010 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KristianH Svart 9.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.September.2010 Takk for gode svar! Kvar kan eg få kjøpt forgassar? Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 9.September.2010 Link til dette innlegget Svart 9.September.2010 Her for eksempel.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.