rogdov Startet 9.September.2010 Link til dette innlegget Startet 9.September.2010 Har en relativt stor treskøyte som er gjort om til fritidsbåt. Vurderte å sette noen hummerteiner nå som sesongen snart er i gang. På båten er det montert en stabilisatormast og en "kran" er montert fra bunnen av masten. Det henger en trinse i enden av kranen. Tenkte å bruke kranen til å løfte teinene når de skal hales, men hvordan? Hvordan gjorde "gamlegutta" det i.h.t. trinser/taljer? Sitér dette innlegget Link to post
roeren Svart 9.September.2010 Link til dette innlegget Svart 9.September.2010 Kanskje jeg er litt "kort", men jeg skjønner ikke riktig hvordan masta og krana ser ut. Kan du legge inn tegning eller foto? Sitér dette innlegget Link to post
rogdov Svart 17.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Skal se om jeg får tegnet litt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.