Stian Nepstad Startet 10.September.2010 Link til dette innlegget Startet 10.September.2010 Hei, Er det noen av dere som har litt peiling på denne type snekke?? Min familie har en slik, men har "litt" problemer med Driv aksling. Problemet er denne akslingen er vel ganske slitt og driver ikkje propellen rundt når en gjør eit forsøk å gå på fram. Sist vi var ute så leikte min far med tanke å senke hele "dritten" så han kalte den. Vi måtte bakke i ca 15 min får å komme oss heim ( Såg veldig dumt ut ja )!! Har ikkje peiling om hvilke motor som står i snekka, men dette kan vel lett finnes ut av. Viss eg finner ut av hvilke motor det er, er det da noen som kan hjelpe oss med å finne ein driv aksling? Savner noen internett sider eller butikker som selger deler til denne utenom biltema. Mvh Stian Sitér dette innlegget Link to post
Stian Nepstad Svart 11.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.September.2010 Er det ingen som kan hjelpe?? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 11.September.2010 Link til dette innlegget Svart 11.September.2010 Jo, sikkert, men beskrivelsen din er noe uklar, oppdaget det nå når jeg rettet tittelen. Er det propellen som spinner på akslingen eller er det akslingen som slipper der den er festet i gearet? jeg tippet på førstnevnte, hadde det sluppet i gearflensen ville vel akslingen blitt trukket ut når dere bakket. Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 11.September.2010 Link til dette innlegget Svart 11.September.2010 Hva med ødelagt kile? evt rotten Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 12.September.2010 Link til dette innlegget Svart 12.September.2010 Har du sveiseapparat? Helst pinnesveis/lysbuesveis. Så kan du gjøre et forsøk med det Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 12.September.2010 Link til dette innlegget Svart 12.September.2010 kan være kilen som har røket. teste det ut med å holde igjen akslingen mens noen prøve å snu på propellen Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Kodvaag Svart 12.September.2010 Link til dette innlegget Svart 12.September.2010 Er nok en enkel mekanisk reperasjon NÅR BÅTEN ER PÅ LAND... Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.