GlennIversen Startet 10.September.2010 Link til dette innlegget Startet 10.September.2010 55AE,663 S03691 Har søkt litt på nett etter dette serienummeret, og finner at det kan være Mariner som har produsert delene/motoren, men når jeg ser på delekatalogen til Mariner finner jeg DISSE SERIENUMMERENE. Er mulig jeg har lest meg blind på disse serienummerene, men hvilke av disse skal jeg se på når det gjelder deler, og stemmer det at det er mariner som har deler til denne Yamaha motoren. Hvilke årsmodell er det, kan det stemme at det er 1976 modell slik jeg leser meg frem til på DENNE LISTEN Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Kasper22 Svart 10.September.2010 Link til dette innlegget Svart 10.September.2010 Jeg får det til å bli en 83mod..Se om du ikke finner en P stemplet nederst i hjørnet av nummerplaten. Tror aldrig Mariner produserte for Yamaha.. det var omvendt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.