Tine IV Svart 16.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.September.2010 Innimellom fotballkamp å tasting ,så trudde jeg hadde svart her eller kansje i feil tråd ;o)Men i Horten gjestehavn bruker jeg 2 x 200w varmovn + en oljeovn på 1500w og mackamaster kaffetrakter,men slår av oljeovnen når vi koker kaffe.Som regel står også varmtvannstanken på,men kaldere å flere båter det blir .Som regel mindre tåler den enkelte strømstålpe dette,da det er to stk pr kurs .Men sammma f,har liggi i Horten om vinteren i -14 og brukt strøm i bøtter,må bare prioritere litt . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
EIRINA Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Hallo Runo det skulle ikke forundre meg at vi også klarer og forville oss nedover til Horten Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 17.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 og forville oss nedover til Horten Så flott da ,det hadde jo selvsagt vært kjempe fint .Som du veit er motto mitt, flere vi er jo mere morro blir det ;o) Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Brodern Svart 18.September.2010 Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 (redigert) Noen som vet om solvik er åpent fremdeles ? Tenkte på utsetting av båten og parkering av bil+tilhenger EDIT: Kan jo prøve å søke litt sjøl også Redigert 18.September.2010 av Brodern (see edit history) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Tine IV Svart 18.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 Ikke for mase men ,savner endel her enda vi da.Ramona - Svenning/Bonus og hvor blir det av Astor da ? Må jo bli med på dette Astor ,du som altid har vært med .Artig med slike sammenkomster ,blir litt som den i påsken .Da vi møtes på Koster for sesongåpning ,syntes det er artig å dra i sammen sånt jeg .Kunne nesten hatt det nå i helgen her på Borgen,er endel BP båter her nærsagt som vanlig ;o) Men nu skal lammesteika inn i ovnen,kjenner nesten smaken i munnen alt.Det er enkelte midager du nesten er mett før du får smakt på maten.Men gleder meg møø te denna ja.Synd vi glømte portvinen,men batterivann for gå Haha....... Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Nor_west Svart 19.September.2010 Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 Noen som vet om solvik er åpent fremdeles ? Tenkte på utsetting av båten og parkering av bil+tilhenger EDIT: Kan jo prøve å søke litt sjøl også På Sætre er det utsetniksrampe og parkering (gratis parkering)men på rampa koster 40 kr. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 19.September.2010 Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 ... Ramona - Svenning/Bonus og hvor blir det av Astor da ? Klarer dessverre ikke Sesongavslutningen i Horten. Skal på klassefest (og er selv med å arrangere). Helgene videre er også litt usikre. Vi får komme sterkere tilbake siden. Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 19.September.2010 Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 På Sætre er det utsetniksrampe og parkering (gratis parkering)men på rampa koster 40 kr. Jupp, men vil ikke sette ut der. det er jo halvveis fra Sandvika sånn ca, og jeg vil jo bruke båten :) Eller kanskje jeg kan kjøre den på tilhenger helt til Horten Neida. Jeg vil kjøre lengst mulig, selv om det ikke er så langt fra Sandvika og ned til Horten da. Regner med at jeg får fylt bensin i Sætre ? Jeg kommer frem til Horten på en tank. Bruker vel ca 60ltr ned, og tanken er på 75. så jeg vil gjerne fylle litt, og må fylle før jeg drar oppover igjen. godt jeg pælma den teite 30ltr tanken og satte inn en litt større en :) Men jeg kommer jeg :) Men blir bare meg da. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Tine IV Svart 20.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2010 Da været er litt ustabilt om dagen , å litt uskikkert med enkelte enda.Men håper flere kommer til i løpet av uka ,men vi bestiller ikke bord ute enda .Dette tar vi når vi ser hvor mange det blir som skal være med ut å spise,ikke alle som blir med ut heller så.Men håper jo dem fleste vil være med på det også da,så da ser vi til helgen . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
sjøman Svart 20.September.2010 Link til dette innlegget Svart 20.September.2010 Muuuuuulig jeg kommer en tur alene lørdag ettermiddag/Kveld. Men veldig usikkert enda... Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 20.September.2010 Link til dette innlegget Svart 20.September.2010 (redigert) Jeg drar åkke som jeg. Om det snør eller blåser orkan så vil dere finne meg og Nordkappen i Horten på Fredag Har kjøpt inn ca 20 gassbokser til varme og kok(+ de jeg har fra før, samt 4 nye fendere samt 2 nye strekkavlastere. Ny ip44 kabelsnelle er innkjøpt i dag også. Og dassen er på plass. Og pils er på plass :) Skal på tur jeg. Og tar med fiskestanga Redigert 20.September.2010 av Brodern (see edit history) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Tine IV Svart 20.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2010 Muuuuuulig jeg kommer en tur alene lørdag Klart du kommer en tur ,helt sikkert det ;o) Er en to tre andre som kommer også regner jeg med,men som ikke har sagt no her inne enda .Dette blir gøy detta ,som vanlig når BP folket møtes ,O))) Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Brodern Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Muuuuuulig jeg kommer en tur alene lørdag ettermiddag/Kveld. Du skal få en deilig pils av meg Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
sjøman Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Takk for det Brodern! håper jeg får det til,ellers blir det 2.helgen i år som jeg ikke får vært på sjøen. Og det gjør fryktelig vondt i sjela! Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Jeg da, som kun har hatt Nordkappen i sjøen 1 eneste gang i år. Hittil da. Nr 2 blir på Fredag Har jo "frest" litt snekke da, men aaaltfor lite. Har blitt noen fisketurer med guttungen i hans flipper 470, men ellers skammelig lite. Skulle tro jeg ikke likte vann............ Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Brodern Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Ja, da var det mer mas her da Vi snakker om gjestebrygga inni den røde sirkelen ikke sant ? IKKE den blå. Teit spørsmål for dere som har vært i Horten en million ganger med båt, for det har ikke jeg :) (Ferja teller ikke) Jeg har kun vært i Horten pr egen balje en gang, og det var på treffet i sommer. Litt flaut kanskje, men greit å vite hvor jeg skal Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Brodern Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Eller, den røde sirkelen er fyllinga ikke sant ? Da blir det vel den blå sirkelen som er riktig sted ? Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
sjøleik Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Heihei, er det nå slikt at møtet finner sted 25.-26.sept, altså førstkommende helg? Og er det litt plass til en delvis restaurert 45' Skøyte? Har lyst... Trenger ikke kald pils... ;-) Sitér dette innlegget Sjøleik 70 år - blogg <script type="text/javascript" src="http://download.skype.com/share/skypebuttons/js/skypeCheck.js"></script>http://mystatus.skype.com/smallclassic/Sjøleik Link to post
Tine IV Svart 21.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Da blir det vel den blå sirkelen som er riktig sted ? Det er riktig ja ,den blå er Horten gjestehavn Heihei, er det nå slikt at møtet finner sted 25.-26.sept, altså førstkommende helg? Og er det litt plass til en delvis restaurert 45' Skøyte? ;-) Selvsagt kan du komme,plass vil jeg da tru det er .Ville vært rart eller's da men,så det er bare å komme .Regner med at jeg annkommer tidlig fredag,å håper den gammle plassen inne ved Peppez er ledig enda.Om ikke vinterbobåtane har annkommet alt da. Regner også med at det er KUN 50 kroner i døgnavgift nå som vi har passert 15/9,har vært sånn i alle år før og kansje 25 for strømmen . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
sjøleik Svart 22.September.2010 Link til dette innlegget Svart 22.September.2010 hyggelig! :-) kommer kanskje fredag ettermiddag - alt etter vær og vind! Gleder meg! :-) Karl & Sjøleik Sitér dette innlegget Sjøleik 70 år - blogg <script type="text/javascript" src="http://download.skype.com/share/skypebuttons/js/skypeCheck.js"></script>http://mystatus.skype.com/smallclassic/Sjøleik Link to post
Brodern Svart 22.September.2010 Link til dette innlegget Svart 22.September.2010 Når jeg møter opp i denne, da kommer du i skøyta Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
SiA Svart 22.September.2010 Link til dette innlegget Svart 22.September.2010 Hei! Admiralinnen har lyst på en tur til Horten igjen, er vel 3 år siden sist vi var der på sesongavslutning, så det blir nok som hun befaler... Kommer vel sigende fredag ettermiddag tenker jeg. Vi sees! Hilsen oss i "Ronja" NB, værforbehold! Sitér dette innlegget Link to post
sjøleik Svart 22.September.2010 Link til dette innlegget Svart 22.September.2010 "Når jeg møter opp i denne, da kommer du i skøyta" alternativet er jolla eller buss men det dreier seg jo om "båt" - eller? Dessuten liker jeg å ha egen seng, dusj og toalett med meg ;-) gleder meg! Sitér dette innlegget Sjøleik 70 år - blogg <script type="text/javascript" src="http://download.skype.com/share/skypebuttons/js/skypeCheck.js"></script>http://mystatus.skype.com/smallclassic/Sjøleik Link to post
Brodern Svart 22.September.2010 Link til dette innlegget Svart 22.September.2010 Det jeg mente var at hvis jeg kommer i liten båt, uansett vær, så burde jo de store båtene klare det samme Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Tine IV Svart 23.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2010 Hei! Admiralinnen har lyst på en tur til Horten igjen, er Så fint at dere kommer en tur innom igjen ,det blir koslig .Melder vel noe vind fredag,men det ser vi imårra da jeg er litt lei av feilmeldinger . Da kan det jo se ut som det blir noen iår også da,det er jo kjempefint . Litt synd ikke flere kan komme ,flere som har kjempelyst .Men som desverre skal i bursdager osv på land ,men ser at det er flere som skal til Borgen i helgen.Kunne jo vært artig om dere tok turen ned til Horten å fått en aveksling fra Borgen ,er jo ikke lange biten ned hit . Men om været holder seg sånn nogenlunde ,så ser jeg frem til å møte kjente å ukjente i Horten til helgen. Håper å trur at det blir like koslig som alle dem andre åra vi har gjort dette,så vell møtt alle sammen . Om du ikke kjenner noen men har lyst til å komme,så ikke nøl da.Alle er velkommen . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.