Brodern Svart 23.September.2010 Link til dette innlegget Svart 23.September.2010 Kult tidspunkt at batteriet mitt på 140ah ikke lenger vil ta lading. Klypa ta ass. Jeg likte det batteriet. Uhu. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Ribtjenester Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Været er ikke akkurat noe og rope etter da:( Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Tine IV Svart 24.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Dem meldte regn å stiv kuling ,enn så lenge er det vindstille å ikke en dråpe .Kjedlig at dem bommer som "vanlig" på vindmeldinga ,ligger vel langt under 50% når det gjelder treff på været .Men kan jo bli verre utover dagen,men dem melder jo sol å lite vind imorgen ........ Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
REM Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Vi endrer planer og går til Borgen istedet. Orker ikke å ligge å dunke nedover Breiangen i kuling. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Tine IV Svart 24.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Dumt at så mange blir på Borgen ,det er jo flatt hav å det skal det vel forsette med ser det ut som.Det dem meldte idag ,har dem flyttet til imorgen. Kommer noen regndråper nå,men på Storm/Yr melder dem fra 3-8 ms. Vi reiser til gjestehavna i Horten ,så kommer dem som kommer.Dette blir noe amputert da flere trekker seg å reiser til nærmiljeø isteden,men sånn er det nå bare . Håper det kommer noen da,ser jo helt sikkert Stressless å Nor west.Dem kommer på årlige krabbeturen sin,å dem får jo yppelig vær til å sette garn idag da det er helt havblikk utpå fjorden .Sees og prekas ;o) Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Brodern Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Da er jeg i vannet. Passert kalvøya nå. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Tine IV Svart 24.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Venter på Økosjefen ,regner nå men pytt pytt .Det er helt flatt vann ,men spørs jo hvor lenge det varer.Ser verre ut imårra plutslig,men dem bytter på værmeldinga fra time til time.Så vi ser ut av vindu ,da ser du ossen det er ;o) Ta det pent nedover da Broder'n så sees vi i gjestehavna,lytter på K-77 utover jeg nå. Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Marida Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Da er jeg i vannet. Passert kalvøya nå. Du gir deg ikke, det står respekt av dette i detta været, her på Strømmen regner det noe helt for j.... Gærning, he, he Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 24.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 dette i detta været, her på Strømmen regner det noe helt for j.... Kjempevær nå til å sitte inne å kose seg i varmen ,med noe godt i koppen .Sitter ikke ute på brygga lenger nå ,så da er det jo samma f om det regner.Har logga ca 1.400 nm iår,veit ikke hvor mange av dem mila det har regna eller blåst .Så lenge det ikke blåser er jeg rimelig fornøyd,men jeg er jo som dem fleste andre.Liker best sol å finvær,men den tiden er forbi om vi ser et par tre år bakover . Men å rase nedover til Horten i ei "lita" jolle ,det er tøft .Er vel bare tegn på at gutten vil på tur,å han får jo en flott tur nedover når vi tenker vind. Håper som sagt at flere dukker opp ,noen skulle komme imårra også .Så vi sees Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Brodern Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Det regnr her ute også, god sikt, bortsett fra dugg på rutene Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Marida Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Nei i år har vi ikke fått brukt båten noe særlig. Var kun en tur til Horten, resten rundt på Hvaler. Har snart kjørt opp en tank. Prøver igjen til neste år, skal i vinterhavnen om en mnd. PS tar høstferie rundt på hvaler Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 da har jeg fått fylt bensin i sætre og koser meg med en kaffe. Det skvulpa li tt før Håøya, men innafor er det stille. Det regner da :) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Lars H. Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Hei. Ligger i hjemmehavnen i Son og mekker kokeapparat, og hadde nettopp kontakt med en annen BP båt som var ved Tofte nå, og der var det beskjeden sjø og vind. Ha det fint videre på turen og i Horten. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
dhjerp Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Det er nok for langt for meg fra Skien til Horten i seilbåt for en kveld, men jeg må humre litt når jeg leser at Brodern er på vei nedover mens folk i mye større båter ikke vil gå på grunn av været. Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 jeg passer snart innseilinga til Drammen, Horten sees i det fjerne. Det skal bli artig å se hvordan det er utpå der :) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Brodern Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 er ikke så gæli enda. Ligger i 15kn og rir over bølgene. Går snasent detta. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Brodern Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Da er jeg fremme i Horten. Var jo litt skulpete uti der, men båten flyter fortsatt :) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Brodern Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Ankerpils er fint :) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Polarn Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Får håpe noen tar deg inn i varmen da broder Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Brodern Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Jada. Har vært på besøk hos TineIV og har flere båtplassenbåter rundt meg. Men har da varme selv jeg. Sjølberga selv om jeg har liten båt :) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Polarn Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Bilder? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Tine IV Svart 24.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Morsomt i finværet ,fikk nettopp besøk av Sjøleik .Så nu er vi 6 båter her ,snart tid for en Peppez tur kansje ;o))) Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Brodern Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Peppez ? Jeg som nettop har spist frokost...... Fant ikke tid til det før i dag :) Sjøleik var å "banket" på hos meg også, det var artig :) Kan vel komme med noen bilder etterhvert. Jeg har filmet litt, men glemte å ta med kabelen, men mulig jeg får overført videoene hvis jeg klarer å rote frem en kortleser for micro SD. Skal ha den et sted. Var en frisk tur, men det gikk helt fint. Skvatt litt et par ganger, men en kjapp gassing fikk Nordkappen dit jeg ville ha den. Godt å kunne ruke pc. Blir litt kødd med tlf og bølger :) Men mere info kommer vel ettehrvert. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
SiA Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Vi er også fremme nå, ligger på nnsida av moloen ved siden av MeeRim og Stressless, men plassen var egentlig opptatt for vinteren. har vært i kontakt med leieren, får låne den i helga! Satser på å møtes i morgen! Hilsen oss i "Ronja" Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 25.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.September.2010 Velkommen til Ronja også ,dere kom ikke på Peppez ? Tok et kort opprop på K 77,men dere hadde sikkert andre ting på gang ;o) Sees vel idag ,er vel kommet 8-9 BP båter å det er jo morro .Venter et par til utpå ettermidagen idag,så for vi se hvor mange som skal bli med ut å spise før vi bestiller bord.Men det er mye båt her,så ikke dumt å være tidlig ute med å bestille trur jeg.Er vel blitt rimelig fullt opp her ,kan det se ut som.Men plass til flere innimellom her,så da ser vi utover dagen.Regner med at folk kommer innom Tine IV utover dagen,så vi sees ;o))) Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.