Klypa Startet 10.September.2010 Link til dette innlegget Startet 10.September.2010 Da eg dreiv og kjørte idag, så svingte båten seg automatisk. Svinge svakt til styrbord side, påhengsen ligger beint bak på akterspeilet. Holder den beint, sånn at den peiker rett. Men det er ingenting gale me påhengsen, den ligger midt på akterspeilet bak. Prøvd alt mulig til at den går beint. Men funker ikkje. Blir irritert Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 10.September.2010 Link til dette innlegget Svart 10.September.2010 (redigert) Det er litt lite å gå på her men jeg antar at den lille finna som du kan justere for å motvirke kavitasjon er borte, kan det være at den er tæret opp? tror muligens du har en slik, i zink. tenker på noe slikt Redigert 10.September.2010 av free (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 10.September.2010 Link til dette innlegget Svart 10.September.2010 Hei! Umder kavitasjonsplata skal det sitte en liten styrefinne. Hvis båten drar til styrbord under fart, skal du justere bakkanten av styrefinnen litt mot styrbord. Under fart vil da styrefinnen "dytte"/svinge undervannshuset mot babord og "dragningen" mot styrbord opphører. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Klypa Svart 10.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.September.2010 Hehe. Tusen takk Men kas type skrue er det snakk om da? Sitér dette innlegget Link to post
margarus Svart 10.September.2010 Link til dette innlegget Svart 10.September.2010 normalt en vanlige pipe på 15mm eller noe slikt Sitér dette innlegget Link to post
Klypa Svart 10.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.September.2010 Ok, får sjå imorgen da om eg får da te :D Sitér dette innlegget Link to post
innaskjærs Svart 10.September.2010 Link til dette innlegget Svart 10.September.2010 Ok, får sjå imorgen da om eg får da te :D Har du sjekket at du ikke har vann i dobbeltbunn? Sitér dette innlegget Sjøsyk Link to post
Klypa Svart 10.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.September.2010 Hehe, Der minne du meg om nåkke, kjørte øve ein teina ****skap. Så må ta den opp, og se etter skader i bunn. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.