innaskjærs Startet 10.September.2010 Link til dette innlegget Startet 10.September.2010 Er det ikke deilig dere. Klar deilig høstluft, liten trafikk på sjøen. Det er nå det er godt å være skipper. Hva synes dere? Sitér dette innlegget Sjøsyk Link to post
beauty of aqua Svart 10.September.2010 Link til dette innlegget Svart 10.September.2010 foretrekker sommeren jeg da.mulig jeg er litt spesiell der.. Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Mariell Svart 10.September.2010 Link til dette innlegget Svart 10.September.2010 Helt enig. Kom tilbake fra Sverige forrige fredag. Grunnet familiesituasjonen har jeg nå vært i havn en drøy uke. Men de 2 ukene på svenskekysten nesten uten båt var herlig. Nå blir båten liggende i opplag, frem til slutten av oktober. Hva med helgeturer da, tja, hvorfor ikke. Må innrømme at jeg da hovedsaklig vil gå til plasser hvor det er mulighet for strøm, men nærmest 0 annen båt, 0 stress = otium for sjelen. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Hansi Svart 11.September.2010 Link til dette innlegget Svart 11.September.2010 Er vel litt avhengig av komfort ombord og tilgang på landstrøm for enkelte kan jeg se for meg. Ellers er høsten normalt en fin tid å være på sjøen, spesielt hvis været er noenlunde greit. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 11.September.2010 Link til dette innlegget Svart 11.September.2010 Har en sørget for å ha en båt som egner seg for bruk utenfor skoleferien så er det ikke tvil om at denne tiden og ikke minst senvinteren er den beste tiden på sjøen.... Det faktisk meget bra helt frem til midtsommer, da kommer "pappaguttene" ut med med sine overmotoriserte doninger... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Figaro Svart 11.September.2010 Link til dette innlegget Svart 11.September.2010 Er det ikke deilig dere. Klar deilig høstluft, liten trafikk på sjøen. Det er nå det er godt å være skipper. Hva synes dere? Hysj! ikke si det til noen, da blir freden borte Ligger i Drøbak i helgen, og det er faktisk endel båter til tross for dårlig vær. Så det skjer kanskje en forandring? Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Fredrik 90 Svart 11.September.2010 Link til dette innlegget Svart 11.September.2010 Båten min ligger hos forhandler og får utbedret reklamasjonsfeil så ikke mer båtsessong på meg i år! Også jeg som har pleid å kose meg på sjøen om høsten også da! Sitér dette innlegget (x)Whit 10 9,9 hk (x)Askeladden 565 Wasper (x)Uttern D68 (x) Scand 7600 Dynamic Har nå Askeladden Z7 Link to post
Ask Svart 11.September.2010 Link til dette innlegget Svart 11.September.2010 Styresmaktene sin avgiftspolitikk (mva.) i høve til utanlandske båtar har sine føremonar.... Ask Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 11.September.2010 Link til dette innlegget Svart 11.September.2010 Hva mener du Ask? Så båten din i Drøbak Figaro. Hvordan er det der. Så også at du gikk innom Borgen i går, men dro videre. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 11.September.2010 Link til dette innlegget Svart 11.September.2010 Færre båtar = betre plass til dei som er att. Sitér dette innlegget Link to post
innaskjærs Svart 11.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.September.2010 Færre båtar = betre plass til dei som er att. Ja, bere dem ikke har større båter.... Sitér dette innlegget Sjøsyk Link to post
Figaro Svart 11.September.2010 Link til dette innlegget Svart 11.September.2010 Hva mener du Ask? Så båten din i Drøbak Figaro. Hvordan er det der. Så også at du gikk innom Borgen i går, men dro videre. Her blåser det friskt, men med nye solide flytebrygger ligger vi trygt. Håper på bedre vær imorgen. Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.