Jump to content

tømming av jabsco elektrisktoalett

blomst

Recommended Posts

hei. er det noen som kan hjelpe meg med å forklare hvordan jeg gjør klar jabsco elektrisk toalett.skal begynne å gjøre båten vinterklar , båten skal ligge på sjøen.har lest at jeg må stenge saltvannsinntaket,vet ikke hva de mener,hvor ligger det? er det andre ting jeg må gjøre? Det er min første båt med elektrisk toalett.håper noen kan hjelpe meg.hilsen blomst

Vannet du pumper inn i toalettet er sjøvann, og har da en ett inntak med ventil et sted i bunnen av båten som må stenges. Det er forresten delte meninger om ventilene skal være åpne eller stengt når det er fare for at de kan fryse om vinteren. Forsikringselskapene sier vanligvis du skal stenge ventilene. Ellers kan det være lurt å helle litt blå frostvæske oppi toalettskålen om vinteren.

Det finnes flere tråder her på forumet om vinterpresservering av båtter som ligger i sjøen eller står på land.

Redigert av SeaKing38 (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...