Jump to content

Påstått stjålet båthenger

sveiners

Recommended Posts

Bavaria.Morten, sorry, men jeg la litt feil premisser til gunn og det ser ut som om det jeg har oppsumert med, har blitt tolket av andre her.

Om saken er slik du presenterer den, og kompisen din faktisk KUN har gitt uttrykk ovenfor den som besitter den i dag, at han skulle få låne den, da snakke vi igrunn mere om bedrageri gitt.. Dersom han som eide hengeren før deg, må ha blitt forledet til å underskrive tapsmeldig påvognkortet du sitter med, del 2, før han i det hele tatt har fått levert salgsmeldig og omregistrering... Ingen mennesker er i dag vanskelig å finne tak i.

Har du navnet til vedkommende kjeltring? hvor han bor etc?

>Jeg opplevde noe av det samme. Jeg fikk en båthenger for en jobb jeg hadde gjort (trengte jo en henger også faktisk)

Når jeg så, i vente på vognkortet, ringte Biltilsynet og oppga regnr så fikk jeg høre at det tilhørte en varetilhenger fra Oslo, en Brenderup, og chassinr på båthengeren sa at regnr skulle være noe helt annet, og at tilhengeren tilhørte et helt annet fylke. Det var enten tilhengeren som var stjålet, eller skiltet, det husker jeg ikke.

så da blei det en splitt ny henger på meg isteden, bursdagsspons fra fatter :)

det var en bedre løsning egentlig :)

Føkk deg...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...