Jump to content

Hvem selger gassbluss med 1 brenner ?

Brodern

Recommended Posts

Jeg har snoka litt på nettet etter et nytt/brukt gassbluss med 1 brenner som jeg skal ha i båten. Skal ikke ha et slikt som går på "sprayboksgass" for det har jeg.

Jeg skal bygge meg minipentry i båten og skal ha ett bluss og kanskje en liten vask. Og skal bruke en 2kg´s gassbeholder.

Jeg ser at Maritim har ett bluss med en brenner, noen andre butikker ?

Føkk deg...

de fleste båtutstyrsforettninger selger gassapparater med et bluss

jeg handler hos herholdt andersen

Ja de gjør kanskje det. Jeg skal opp til TSG på Strømmen i morra, så jeg kan spørre om de har eller får tak i. Skulle hatt det litt kjapt, og tør ikke bestille noe sted med mindre de har varen på lager. Skal på treff om 14 dager, og da bør det være på plass i båten :yesnod:

Føkk deg...

Jupp :) Og det kommer masse bilder etterhvert.

Og det blir flere bare jeg finner ut hvilket bluss jeg skal ha. Det vil jo også forlenge sesongen for meg. Siden jeg ikke gidder å bruke varmedress i båten er det greit med litt varme til kaffe og pølsekoking etc :)

Ser litt på ett dobbeltbluss med vask. Det var snasent, og ikke minst er det ikke så stort. Og det teller jo en del.

Føkk deg...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...