Brodern Startet 12.September.2010 Link til dette innlegget Startet 12.September.2010 Jeg har snoka litt på nettet etter et nytt/brukt gassbluss med 1 brenner som jeg skal ha i båten. Skal ikke ha et slikt som går på "sprayboksgass" for det har jeg. Jeg skal bygge meg minipentry i båten og skal ha ett bluss og kanskje en liten vask. Og skal bruke en 2kg´s gassbeholder. Jeg ser at Maritim har ett bluss med en brenner, noen andre butikker ? Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
spilli Svart 12.September.2010 Link til dette innlegget Svart 12.September.2010 Jeg ser at Maritim har ett bluss med en brenner, noen andre butikker ? Hei. Seatronic i Moss har en med kombinert vask og en brenner. Mvh spilli Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 12.September.2010 Link til dette innlegget Svart 12.September.2010 de fleste båtutstyrsforettninger selger gassapparater med et bluss jeg handler hos herholdt andersen Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 12.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2010 Hei. Seatronic i Moss har en med kombinert vask og en brenner. Mvh spilli Ja jeg var akkurat inne der og titta på den. kostet 1980 eller noe. Den var veldig grei egentlig. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Brodern Svart 12.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2010 de fleste båtutstyrsforettninger selger gassapparater med et bluss jeg handler hos herholdt andersen Ja de gjør kanskje det. Jeg skal opp til TSG på Strømmen i morra, så jeg kan spørre om de har eller får tak i. Skulle hatt det litt kjapt, og tør ikke bestille noe sted med mindre de har varen på lager. Skal på treff om 14 dager, og da bør det være på plass i båten Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
:båt1 Svart 12.September.2010 Link til dette innlegget Svart 12.September.2010 jeg har et ENO apparat med to bluss og er meget fornøyd med det dette apparatet finnes med 1 bluss også lykke til med valget Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 12.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2010 Ja jeg har sett på ENO. Det virker som det er lett å få deler også. Det finnes kanskje ikke så stort utvalg på slikt, men min søken fortsetter :) Ca 50cm bredde på benken hadde vært veldig greit. Dette blir på motsatt side av førerstolen i båten, og der har jeg ingenting. Så et bluss og ev en liten vask hadde vært greit der. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
:båt1 Svart 12.September.2010 Link til dette innlegget Svart 12.September.2010 husk å legg ut bilder av projektet ditt da Brodern Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 12.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2010 Jada. Har fått igang en blogg om Nordkappen også nå, så det vil komme en del der etterhvert. Skal kopiere over en del fra prosjekttråden om Nordkappen først, og deretter nye bilder :) Men det kjæm :) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
:båt1 Svart 12.September.2010 Link til dette innlegget Svart 12.September.2010 det er sånn det skal være det Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 12.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2010 Jupp :) Og det kommer masse bilder etterhvert. Og det blir flere bare jeg finner ut hvilket bluss jeg skal ha. Det vil jo også forlenge sesongen for meg. Siden jeg ikke gidder å bruke varmedress i båten er det greit med litt varme til kaffe og pølsekoking etc :) Ser litt på ett dobbeltbluss med vask. Det var snasent, og ikke minst er det ikke så stort. Og det teller jo en del. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.