Latte Startet 20.September.2004 Link til dette innlegget Startet 20.September.2004 Jeg ønsker å komme i kontakt med eier av en Johnson 33 hk 1970 eller en som har god greie på den motoren da jeg trenger litt hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 20.September.2004 Link til dette innlegget Svart 20.September.2004 Hva dreier det seg om da, Latte? Hadde maken på min første skikkelige båt (Selco 16) Motoren var en skikkelig arbeidshest, litt bensintørst men ellers upåklagelig. Det er et utall år siden jeg håndterte den, så det skal vel godt gjøres at jeg har noe å bidra med, men likevel? mvh Jan S Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Latte Svart 20.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2004 Jeg lurer bl.a. på om den kan startes uten batteri, bare ved snorstart. Jeg har flere spm også, men de er kanskje uinteressante her på åpent forum, så jeg lurte på om det var en mulighet for å kontakte deg privat. Jeg er forholdsvis ny her. Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 20.September.2004 Link til dette innlegget Svart 20.September.2004 Hei igjen! På min 33 var det bare snorstart og det var ikke noe problem. Måtte ta i litt da, riktignok. Hvis du vil ta kontakt kan du sende IM ( intern melding) ved å klikke på nicket mitt , eller SMS eller ringe 91799246. mvh Jan S Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
TMe Svart 20.September.2004 Link til dette innlegget Svart 20.September.2004 Vil anbefale surfing på dette forumet : http://www.iboats.com/cgi-bin/ubb/ultimate...?ubb=forum;f=28 Sitér dette innlegget Link to post
Latte Svart 21.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.September.2004 Takk for tipset TMe. Jeg skal registrere meg der og spørre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.