frankive Startet 13.September.2010 Link til dette innlegget Startet 13.September.2010 Hei, jeg har et par spørsmål, lurte på om noen kunne hjelpe meg. 1. Jeg driver og monterer en 50hk påhengsmotor på min Rana 17. I den forbindelse er vi helt nødt til å fester 2 bolter bak som vil gå inn i lufttanken bak i båten. Jeg ser på et par bilder på finn.no at mange bruker hele bakdelen på Rana17 til lagring og ikke som en lufttank i det hele tatt. Er det noen som vet om det virkelig er en lufttanke eller om jeg faktisk må støpte igjen med glassfiber når jeg er ferdig å jobbe i tanken? 2. Hvor kan jeg finne lenger gassvaier til min Suzuki df50 motor? Jeg trenger en kabel melom 3,5 til 3,7m. 3. Jeg trenger også skjøt på strømmen, minst 1m skjøt, evt. en hel ledning på 3,3m. Legger ved bilde av strømkabelen. Jeg vet jeg enkelt kan skjøte kabelen med 10 stk. 2.5" kabler, men hadde vært veldig enkelt hvis det fantes en skjøt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.