FjordHT Startet 13.September.2010 Link til dette innlegget Startet 13.September.2010 (redigert) Er det noe omsetningsverdi på en brukt opplagshenger? Har en (tror det er brenderup) opplagshenger som jeg mener kunne laste 750kg eller no. Den har noen dårlige ruller og trenger litt stell men er godt brukende slik den er og lett å få i god stand. Jeg fikk denne med båten min, og den hadde da ingen problemer med den. Nå som båten min har fått motor, drivstoff, verktøy og søppel veier den nok rundt 1200kg og jeg trenger helst en henger som er noe kraftigere. Ettersom jeg har en henger jeg vurderer å bygge om for å lagre båten på tenker jeg at kanskje denne er verd noen kroner? eller skal jeg bare sette den til side og vente på dagen jeg kanskje får mindre båt(dvs la alle venner bruke den :p ) Står i troms.... Litt lik denne, men skal se om jeg finner bilde.... Min båt er 19 fot og står på hengeren hær... Redigert 13.September.2010 av lite (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 14.September.2010 Link til dette innlegget Svart 14.September.2010 Brukte hengere er lettsolgte og man oppnår en etter min mening, alt for høy pris på brukte hengere versus nye, så ja, den har en verdi, men aner ikke hvilken utifra de opplysningene du har gitt. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.