teoj238 Startet 14.September.2010 Link til dette innlegget Startet 14.September.2010 Hei. Har ikke vært aktiv på dette forumet på mange år, men nå kom jeg over en artikkel om denne nye Kina- båten fra Smartliner på Båtliv http://batliv.com/wip4/detail.epl?id=499915 og http://www.smartlinerboat.com/about.php og synes den så riktig kjekk ut, den må da ha et visst potensiale for salg i Norge. Hva mener baatplassens lesere lurer jeg på? Har selv ingenting med dette merket eller forhandler å gjøre. Hilsen Vestlending Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 14.September.2010 Link til dette innlegget Svart 14.September.2010 Det virker som om man har fått til et godt skrog, så potensialet er så absolutt til stede. Men overbygget bør nok justeres litt for at den skal bli en suksess i Norge. Med dollbord som er for smale til å gå på og en luke i fronten som selv kinesere vil ha problemer med å komme seg ut gjennom, så blir det fort litt vel spennende å ta seg ombord og i land fra båten. Men bortsett fra dette så virker det som en interressant løsning, og prisen er det absolutt ikke noe å si på... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sebaldus Svart 14.September.2010 Link til dette innlegget Svart 14.September.2010 Er importøren seriøs? Noen som har link til hjemmeside? Så navnet Flak og Kristiansand, har det noe mer FLAK eller GOVI å gjøre? Sitér dette innlegget Link to post
Tilde Svart 14.September.2010 Link til dette innlegget Svart 14.September.2010 (redigert) De såkalte testene til bladet Båtliv levner jeg ikke særlig verdi eller troverdighet. Bladet har tidligere både "testet" og gitt gode karakterer til blant annet Kina-bygde båter som i ettertid har vist seg å være flytende katastrofer. Mulig denne båten er ok, men jeg ville ventet med å kjøpe noe slikt til en seriøs importør for eksempel spanderer Veritas-godkjenning. Ce-merking er i denne sammenheng helt verdiløst. Redigert 14.September.2010 av Tilde (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.