lindlanders Startet 14.September.2010 Link til dette innlegget Startet 14.September.2010 Her nettopp handlet ny båt og valget falt på saga 29 ls 2001 mod med 222 Yanmar.Noe jeg må passe på eller andre ting som kan være nyttig for meg og vite. Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 14.September.2010 Link til dette innlegget Svart 14.September.2010 (redigert) Gratulerer. Kjempebåt og motor. Saga er kjent som gode sjøbåter og Yanmar motor som sikre og pålitelige. Konsulter også Saga-forum på: http://sagaforumet.com/ Redigert 14.September.2010 av Haba (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 14.September.2010 Link til dette innlegget Svart 14.September.2010 En tidligere tråd: https://baatplassen.no/i/index.php/topic/44591-saga-29-ls-anbefaling-eller/ Bare godord, ser det ut til! Gratulerer med flott båt...det er vel forgjengeren til 315, som er en flott båt. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
jada Svart 14.September.2010 Link til dette innlegget Svart 14.September.2010 Har ingen egne erfaringer. Har bare vært med ombord hos en bekjent. Men stemmer det ikke at det er masse treverk på dashbord og innenfor frontvinduene. Tror det står veldig utsatt til for påvirkning av sol og dermed varme. Vet om flere som dekker til vinduene hver gang det er mulig. Kanskje en idè å kjøpe tilpasset duk foran vinduene hvis det ikke hører med. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 14.September.2010 Link til dette innlegget Svart 14.September.2010 Hei. Gratulerer med flott båt, kunne godt tenkt meg en slik selv dersom jeg noen gang skulle bytte ut min Saga27. I hjemmehavnen min i Son har jeg en Saga29 liggende ved siden av Trudelutt. De har persienner på front- og sidevinduene. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.