Faxen Startet 20.September.2004 Del på Facebook Startet 20.September.2004 Jeg har en gammel Storebro, og undrer hva jeg må gi for en kalesje på uteplassen bak. Den er ca. 2x2x2 meter. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
index Svart 21.September.2004 Del på Facebook Svart 21.September.2004 Etter de priser jeg har fått, så regner jeg med at du må ut med mellom 6 og 7000,- kroner for en kalesje i denne størrelsen. I tillegg kommer eventuelt bøyler og fester hvis du ikke har dette fra før. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Faxen Svart 21.September.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.September.2004 Det var noe sånt jeg trodde også. Fikk tilbud på kr. 14.000 og syntes det var litt skivebom??!! Hvor har du handlet? Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
index Svart 21.September.2004 Del på Facebook Svart 21.September.2004 Jeg har ikke handlet ennå, men jeg fikk pris fra Eteka A/S i Sveio. Prisen var på ca. 7000,- inkludert trekk over luke i hardtop på 1,40 x0,80m. Men kalesjen min er nok litt mindre enn din, så jeg regner med at det vil gå opp i opp med prisen på luketrekket. Ring dem, så får du en ca. pris ut fra mål over telefonen. Telefonnummeret er 53740671. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Faxen Svart 21.September.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.September.2004 Takk for tipset. Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.