riviera46 Startet 14.September.2010 Link til dette innlegget Startet 14.September.2010 Det var utrolig vanskelig og få stilt dette enkle spørsmålet her på forumet, vet ikke helt hva jeg gjør galt, men prøver igjen!!!!!!!!!!!!! Kan noen tipse meg om et verksted i buskerud,oslo,akershus, som tar service på en yamaha 200hpdi. Hvis dette også blir stengt, håper jeg noen kan fortelle meg hvorfor. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 14.September.2010 Link til dette innlegget Svart 14.September.2010 Rønsdal i Asker som er et seriøst firma som har holdt på i mange år. Har handlet hos dem siden jeg flyttet til området i 1987 og skal ta min motor dit i år. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
riviera46 Svart 14.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2010 Flott, takk for kjapt svar Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 14.September.2010 Link til dette innlegget Svart 14.September.2010 Likte underteksten på framsia.. SERVICE OG VEDLIKEHOLD ER MEGET VIKTIG FOR SIKKERHETEN OG TRIVSELEN PÅ SJØEN. Kjøper den Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 14.September.2010 Link til dette innlegget Svart 14.September.2010 Det var utrolig vanskelig og få stilt dette enkle spørsmålet her på forumet, vet ikke helt hva jeg gjør galt, men prøver igjen!! Det er ikke vanskelig hvis man leser reglene før man poster, i det minste før man poster på nytt etter å ha fått emnet stengt.. Aktuelle utdrag: Siden vi har stor aktivitet og alle innlegg i ett forum er det viktig at titlene beskriver emnet på en mest mulig entydig måte. Da trenger ikke medlemmene å åpne emner som de ikke har interesse for og/eller kunnskaper om. Bare produktnavn er ikke nok, tittelen er mangelfull dersom leseren umiddelbart må spørre seg om "Ja, hva så, hva er det du lurer på ifm den/det/de...." (vanligste årsak til at emner stenges) Stedsnavn skal være med hvis det er relevant. (Hvor i Oslo kan man... osv.) Sitér dette innlegget Link to post
riviera46 Svart 14.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2010 Jeg beklager at jeg ikke satte meg inn i reglene for bruk av forumet, det skal ikke gjenta seg. Jeg så ikke faren med at noen kunne komme til og åpne et emne som de ikke hadde interesse for, og kanskje til og med ikke kunne svare på Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.