Eimo Startet 14.September.2010 Link til dette innlegget Startet 14.September.2010 Jeg prøver og ikke bruke poermiddel eller voks på "antiskli flatene" på dekk og hyttetak, men ser nå på slutten av sesongen at det er der hvor vi har behandlet med voks/ polermiddel det er mest grått/møkkete og ved antiskli flatene er det mye hvitere. Trodde at voksig skulle forhindre at møkka trakk inn i gelcoaten, har brukt MAXWAX hard glans. Noen som har en forklaring på det? Eimo Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 14.September.2010 Link til dette innlegget Svart 14.September.2010 Kanskje du er flinkere til å vaske antisklifeltet med det i bakhodet at der har du ikke vokset. :) Det er jo unektelig mye enklere å stå frempå dekk med kost og spylerslange og vaske skikkelig enn å balansere på dollbord med kost.. Men jeg vet ikke jeg...sikkert noen andre som har en teori her. Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 14.September.2010 Link til dette innlegget Svart 14.September.2010 Jeg har også den erfaringen, men waxer videre. Tror det som er uwaxset "forvittrer" mere og derfor er hvitere. Etter en riktig god vask med etterfølgene polish og wax er det samme farge igjen Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
GeirKS Svart 14.September.2010 Link til dette innlegget Svart 14.September.2010 Har lagt merke til det samme selv da jeg prøvde ut noen båtvokser i sommer. De sorte stripene fra regnet ble faktisk absolutt mest synlig der jeg hadde brukt flytende hardvoks på toppen. Aner ikke hvorfor, men det er i alle fall irriterende. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.