Ms Fortuna Startet 15.September.2010 Del på Facebook Startet 15.September.2010 Handlet en god gammel Tresfjord 28 på vårparten i år og har registrert at endel andre med samme type båt har solseng som dekker hele akterpartiet ute. Spørsmålet er om noen har tegninger, beskrivelser, bilder e.l. som viser hvordan dette er laget/satt sammen hvis jeg må lage til dette selv. Selvsagt hadde man blitt svært glad hvis noen hadde slikt sett å selge. Fargen er uviktig, da alt skal trekkes om i løpet av vinteren allikevel. Her et bilde av en slik solseng akter fra en annen båt Setter pris på all hjelp her, slik at familiens kvinnelige deler kan få utfolde seg når solen atter er tilbake. Mvh Knut Lorentzen brovingen.no Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 19.September.2010 Del på Facebook Svart 19.September.2010 Her er noen bilder fra Tresfjorden min, da jeg solgte den. Bak er det en "Stiv pute", altså en plate med skumgummi og trekk. Den henger i spor på siden: Foran den er det to plater med henglsete bein. Beina er egentlig bare plater de også. En ganske ustø konstruksjon, men det står innimellom benkene så det går greit. Oppå der er det to løse puter. For demontering: De 2 løse putene fjernes. Platene fjernes og beina vippes inn. Den harde puta bakerst fjernes. Alt får plass i barnesenga foran. De delene til å vippe ned har du vel? Det er de delene som du ser på begge bildene, med ett bein forrest og en "slåe ?" som den festes med bak, hengslet på sidene. Her nedslått: Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.