Gudrun Startet 17.September.2010 Link til dette innlegget Startet 17.September.2010 Søkte på emnet men fant ikke noe som var akuelt... Lurer på om det er noen som skal innom båtmessen i Arenum/Bergen idag eller lørdag? Kanskje en liten rapport hadde vært noe? Tenkte å legge turen innom på søndag... ser det er mange forhandlere på sjøen denne gangen... Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Var der ifjor og jeg synes denne messen om høsten i Bergen var rett og slett skuffende. Det var så få båter å se på og ellers var det ikke det helt store heller. Men det var jo finanskrise. Kanskje det er bedre i år. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Sun Flyer Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Var der i ettermiddag. Hvis du er interessert i utstyr så er messen veldig fort gjort. Lite å se. Ingenting nytt. Fire nye seilbåter; to nye jeanneau'er og to nye bav'er. Motorbåter har jeg ikke greie på så der skal jeg ikke uttale meg. Messen er skuffende, egentlig. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
beauty of aqua Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 stikker ned en tur imorgen Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Frøken Fryd Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Mange fine båter, vi brukte 3 timer før klokken var blitt 20 og vi fikk ikke med oss teltet. Nye Sealine var morro å se selv om jeg ikke klarer å ta stilling til om en båt bør se slik ut... Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 18.September.2010 Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 Var der i går ettermiddag, ok messe der, var og så på spesielt saga 315 og sandvik 945, ellers så burde det ha vært bruktbåt messe i bergen. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
beauty of aqua Svart 18.September.2010 Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 har nettopp kommet hjem fra en grei messe. synes de nye sealine båtene var mest spennende.fantastisk flott inni og strøken finish. romann 43 eller var det 44 muse så pen ut den og,men du og du så mye DRITT DÅRLIG arbeid det var i den! Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Blaamyra Svart 18.September.2010 Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 Nye Sealine var morro å se selv om jeg ikke klarer å ta stilling til om en båt bør se slik ut... Enig, Det ble litt mange rette kanter for meg. Jeg ble veldig fasinert av Elan 42. Mye fint treverk og når en båt ser slik ut etter tre år i charter borger det for god kvalitet. Sitér dette innlegget Det er bedre å være rik og frisk enn syk og fattig! Link to post
Bergen dørk Svart 19.September.2010 Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 (redigert) Grei nok messe, men fort gjort å gå gjennom - spesielt hallen med utstyr og noen båter utstilt. Positivt med mange båter på sjøen, men for min del var det få jeg fant noe særlig interessante...utenom Saga 315, kanskje. Alle disse flybridge-båtene gidder jeg ikke engang å entre, men det er jo mer en smakssak da; savnet jo båter som NordWest 37 sport, Benetau Swift Trawler på m.fl. Alt i alt er det jo kjekt med båtmesse da, selv om det ikke tok så mye mer enn 1,5 timer av søndagen. Var ilag med Fanafjord og måtte selvsagt se litt på seilbåter også, der vi konsentrerte oss om Jenneau på 37 fot. Redigert 19.September.2010 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Erling P Svart 19.September.2010 Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 (redigert) Jeg hadde gjort meg i stand for å reise til Arenium. Så måtte jeg være BARNEVAKT! Gikk jeg glipp av noe nytt? Snekke/Cabinbåt 25-30 fot? Redigert 19.September.2010 av kokkfan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 19.September.2010 Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 Ikke noe annet enn stemningen, båtpraten og et og annet å se på....gjort raskt unna; har du vært på båtmesse det siste året gikk du ikke glipp av noe, mener nå jeg. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Fanafjord Svart 20.September.2010 Link til dette innlegget Svart 20.September.2010 Ja var sammen med Bergen Dørk, og jeg syns det var bedre enn ifjor. Flott stemmning, en god del folk - Men det er jo en liten messe. Synd at det er ikke flere seilbåter. Det var Jeanneau og Bavaria og en katamaran. Har jo forståelse for at man ikke få se Najad og Maløbåter men skjønner ikke at i det miste Bennetau og Hanse er til stede. Hadde også vært kjekkt om det hadde vært en avdeling der privatfolk kunne vist sine brukte båter for salg. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
torbi Svart 20.September.2010 Link til dette innlegget Svart 20.September.2010 Jeg hadde gjort meg i stand for å reise til Arenium. Så måtte jeg være BARNEVAKT! Gikk jeg glipp av noe nytt? Snekke/Cabinbåt 25-30 fot? Ja du gikk glipp av snekke/halvplane : Sandvik 945 pluss 2 åpen plast snekke som eg husker ikke navnet. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Erling P Svart 20.September.2010 Link til dette innlegget Svart 20.September.2010 Ja, da er det bare å bite i det sure eplet ,og se seg etter en båt hos en forhandler eller på Finn. Men barnevakt må man være enten man vil eler ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Goran Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Jeg liker ideen om en "bruktbåt" avdeling. Er det andre messer som har det? Hvem kan vi påvirke for å få i stand en slik avdeling på messene fremover? Hadde jo vært helt supert både for selgere og kjøpere, men jeg vet ikke hva nybåtforhandlerne hadde ment.. Sitér dette innlegget Selco 11`- Yamaha 15 - Hawk 330 - Yamaha 15 - Askeladden 3050 - Johnson 60 - Rio 550 - Johnson 60 Yamarin 4510- 40 hk Yamaha[/b]Skibsplast 690 - 2,8L Mercruiser Sertifikat: D4 - ROC Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.