Avsluttet_1 Startet 17.September.2010 Link til dette innlegget Startet 17.September.2010 (redigert) Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Redigert 17.September.2010 av jeglikerdegogså (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arvid.65 Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 (redigert) Dette synes jeg så gammeldags og tamt ut. Den gamle er mye "friskere" spør du meg. Men til den nyes forsvar, så var bildene tatt litt urettferdig. Redigert 17.September.2010 av Arvid.65 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 17.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Det er et Malteserkors eller Amalfikors. Brukes mye for å identifisere redningstjenester internasjonalt. Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 17.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 17.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 (redigert) Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Redigert 17.September.2010 av jeglikerdegogså (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Og dette vil koste dem? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Avsluttet_1 Svart 17.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 (redigert) Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Redigert 17.September.2010 av jeglikerdegogså (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
rag Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Hei Sikkert noen som har sagt dett før, beklager, men dette minner meg for mye om det tyske jernkorset. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Det var da en kjempebaugtrøster på den der Har litt sansen for å benytte internasjonale standarder i slike sammenhenger men det er mer "schwung" over det gamle, rett og slett bedre design men slik kan det gjøres når en ikke har standarder å forholde seg til. Begge er ok, mener der var flere verre alternativer ved forrige diskusjon om dette. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Mulligan Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Når de går å bruker masse penger på ny logo, så kan man jo spørre om hva det er de driver med på hovedkontoret.Vegvesenet skulle jo også kvitte seg med "vesenet" for noen år siden men det ble skrinlagt pga. de astronomiske kostnadene for en relativt uvesentlig endring. Skjønner ikke helt at det skal koste så mye, om en kan ta en glidende overgang i løpet av flere år kan jo logoendringen komme ved normalt vedlikehold av båtene o.l. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Ingar Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Det var heftig debattert her inne når redningsselskapet vurderte ny logo. Redningsselskapet vurderer å bytte logo De hørte iallfall ikke på hva BP medlemmene mener... Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Sikkert noen som har sagt dett før, beklager, men dette minner meg for mye om det tyske jernkorset. - og det var i bruk i Tyskland før nazitida (uten hakekors i midten), og det brukes fremdeles etter nazitida (uten hakekors i midten). Men det brukes - som man ser av andre innlegg - i redningsselskap mange steder. Og det å bruke dette korset er ingen endring i forhold til tidligere. (se også en gammel tråd om emnet.) Det var greit nok brukt som det ble vist på den nye redningsskøyta. Og de må jo males rett som det er uansett. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
puddingen Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Hva er poenget..? Ikke kødde med ting som er gammalt,innarbeidet og som alle kjenner samt virker utmerket! Nye koster med markerings behov..? Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 He-he.. Same shit..different wrapping! Off..! Jobba i en del statlige `verk` gjennom tidene hvor dem har brukt vannsindig mye pæng på logo/profilbytting.. Til hvilke nytte?? Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Ikke sant!! Og hvem er det som gjør kroner på dette? Hmm.. Setter pris på din impulsivitet og meninger.. men.. kanskje noe i det som Frivakten påpeker.. Bare et velmenende hint.. Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Skjøtt om deg dud..! Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 19.September.2010 Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 på spasertur i havna i dag; der var RS "Odin", RS "Horn Flyer", RS "Maximat" og en norsk RS-vannscooter. Logoen på stevnen av "Odin" var helt OK, synes jeg! Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.