Jump to content

Redningsselskapets nye grafiske profil

Avsluttet_1

Liker du den nye grafiske profilen til NSSR?  

139 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Men det å bytte en logo som alle kjenner til er bare tull

Er det? I såfall hadde det vært fint om du kunne vise til dokumentasjon som underbygger din påstand. Det ville vært rart om det ikke forelå profesjonelle vudreringer bak dette logobyttet, og siden du høyt og tydelig har proklamert hvor du jobber så finnes det sikkert muligheter for deg til å få innsyn i den interne prosessen som ligger bak denne beslutningen.

Jeg tror også at det snart er på tide at du bestemmer deg for hvem du representerer her. Det blir noe forvirrende i lengden. Representerer du NSSR?

Min arbeidsgiver har skiftet logo to ganger i løpet av de årene jeg har vært ansatt der, og tidligere arbeidsgivere skiftet også logoer mens jeg jobbet der. Det kunne ikke falle meg inn å omtale et logobytte hos min arbeidsgiver på den måten du gjør i et offentlig rom.

Men nå har vel jeglikerdegogså gjort det helt klart at han skriver her som privatperson bliss X? Jeg ser i hvert fall ingen problemer med det. Selv om jeg selv driver Sagaforumet, og ikke har lagt skjul på det, skriver jeg da her som et "vanlig" medlem. Men dersom det er nødvendig å presisere dette for enkelte, er det altså sagt.

Lars H.blind.gif

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Men nå har vel jeglikerdegogså gjort det helt klart at han skriver her som privatperson bliss X?

Jeg skriver om hvordan han oppfatttes. Ikke om hvordan han selv ønsker å bli oppfattet. Jeg oppfatter ham som en representant for NSSR, og det kommer jeg til å fortsette med. Skal man opptre som privatperson bør man:

a) Ikke oppgi arbeidsgiver

b) La være å skrive om sin arbeisgiver

Man får desverre ikke både i pose og sekk

Du bør i det miste utvise lojalitet.

Lojalitet betyr i denne sammenheng at man lar være å omtale beslutninger din arbeidsgiver har tatt på den måten du gjør selv om du er personlig uenig i beslutningen.

Virker ikke som du kjenner det begrepet, og dette er ikke første gang du omtaler din arbeidsgiver negativt basert på personlig synsing.

Hvor mange ganger må jeg si at jeg uttaler meg i denne saken som meg selv. Det er bare du som maser om illojalitet. Hva jeg syns om logobyttet er mitt problem ikke ditt eller NSSR sitt.

Og akkurat der tar du etter min mening grundig feil - og det har jeg har sagt til deg før også :smiley: Hvordan du omtaler din arbeidsgiver kan påvirke din arbeidsgivers omdømme negativt. Og du skriver her på Nordens største båtforum - med NSSR logo (som nå er utdatert) og full viten om at du er skipper på en av skøytene. At du ikke ser det betyr ikke at din leder ikke ser det.

Redigert av Bitteliten (see edit history)

Når noen motta trygd fra NAV er det ikke det samme at NAV er vedkommendes arbeidsgiver. Såpass burde være klar.

He, he...... jeg er nok inneforstått med det, trikola, men jeg synes bliss X tøyde arbeidsgiverrepresentasjonen litt vel langt, og tenkte jeg skulle se om strikken røk snart.

mvh tuffff

Det må da være innen rimelighetens grenser å kunne diskutere en logo uten å begynne som enkelte gjør, å blande inn lojalitet

Ja man kan gjerne diskutere en logo. Man kan mene at den er stygg, pen, for stor for liten osv. Det er en smakssak (personlig smak) og har ingenting med lojalitet å gjøre.

Det var ikke den delen av diskusjonen jeg henviste til.

Stå på Jldo.. Ikke bry deg om forumets bedrevitere. Hvis du gjør en god jobb for selskapet , gjør du mye mere for folk enn de gjør med å kritisere i tusentalls av innlegg her inne. Hva driver de selv med tro , når de kritiserer en som redder menneskeliv? Flytter papirer tenker jeg. :giggle:

Du hevder at du uttaler deg her som en uhildet person , og da er du det.

Selv jobber jeg delvis for staten\biltilsynet , men det plager ikke meg å kritisere noe av det teite regelverket de har.

dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator.

Det må være fortvilende for dine koleger som prøver å bygge opp Nssr mens du undergraver.

Er det noen som har smakt på rompespriten ? I huleste, må da være mulig å diskutere utseende på en logo uten at enkelte kaller det for undergraving, ikke lytter til råd, osv. :discuss:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...