Lars H. Startet 18.September.2010 Link til dette innlegget Startet 18.September.2010 (redigert) Hei. Vi ligger på Kommersøya og koser oss i finværet, men for en høy vannstand! For å komme i land, må en ta et laaangt skritt for ikke å bli blaut på beina. Men på den andre bryggen er det værre!! Lars H. Redigert 18.September.2010 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Volvomekanikeren Svart 18.September.2010 Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 Ojda Vi har en støpekai nede med marinaen her jeg bor, på normal full flo er vannet en halv meter nedenfor kanten, men jeg har opplevd flere ganger at hele kaien står under sjøvann, Utroligt hvormye vannet kan stige altså Men dette sjer somregel bare på høsten, og når det regner, har dette noe og si montro? Vi lever i en rar verden Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Mix Svart 18.September.2010 Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 Det er nok bare et kraftig lavtrykk gutt. Her kan du lese litt om flo. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 18.September.2010 Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 Ække trangkt om plassen der nå Lars ;o) Men kan jo være deilig det da ,ligger på Borgen.Det er langt ned te brygga idag,igår gikk vi vel rett inn . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.