Benji Startet 18.September.2010 Link til dette innlegget Startet 18.September.2010 Det har seg slik at min "gode" gamle eksospotte har tatt kvelden, og ny må fremskaffes. Den jeg har er en slik med rustfrie endestykker, og en gummibelg i midten - og dette fungerer fint. Prisn på en slik er ca 1700kr, men har også sett att det finnes noen i plast! til en langt billigere penge, kan dette være ett alternativ? Begge er for våt eksos. Noen synspunkter? Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Janoho Svart 18.September.2010 Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 Hei, jeg mener at den du har er den beste. Den er riktignok dyr men.. god lyddemping, Produsert i Danmark. De i plast smelter hvis du ikke skulle få vann gjennom eksosen. Sitér dette innlegget Link to post
Mr. Hilde Svart 19.September.2010 Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 Hvis endestykkene er i orden kan du dra til Tess og kjøpe ny belg. Dette er en slange som selges i ønsket lengde. En kompis kom unna med en brøkdel av prisen i forhold til meg, som var litt kjapp og kjøpte en komplett ny da potta gikk føyken. Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 19.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 Hvis endestykkene er i orden kan du dra til Tess og kjøpe ny belg. Dette er en slange som selges i ønsket lengde. En kompis kom unna med en brøkdel av prisen i forhold til meg, som var litt kjapp og kjøpte en komplett ny da potta gikk føyken. Desverre, det er sveisen som har gått på stussen, kan også se ut som om det er sveiset en gang før - så her der det vel bare å skaffe en ny maken - men tipset skal jeg lagre til neste gang, eller om andrer spør. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Bonita I Svart 1.November.2010 Link til dette innlegget Svart 1.November.2010 Hei, jeg mener at den du har er den beste. Den er riktignok dyr men.. god lyddemping, Produsert i Danmark. ............. Har samme potter, og nå synger endelokkene på sitt siste. Noen som vet hvor en får best pris på disse pottene De jeg har er tydeligvis spesialtilpasset med 90 gr på bend ut - samt en på 30 gr og en på 45 gr inn - har prøvd å goggle, men de fleste viser enten rett inn og/eller 45 gr ut Finnes disse kun i disse standardene, og så må det sveises de gradene på bendene en trenger ?? Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
volfro Svart 1.November.2010 Link til dette innlegget Svart 1.November.2010 Problemet med syrefast er jo selvfølgelig tæringen. Plast / glassfiber tærer ikke og det er en fordel i mine øyne. Rett nok tåler de ikke så mye varme, men det gjør vel strengt tatt ikke slangene heller? Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 2.November.2010 Link til dette innlegget Svart 2.November.2010 Er det det ett fett om man bruker plast altså ? Prisen på disse ligger jo adskillig lavere... Noen som har erfaringer ?? Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Benji Svart 2.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.November.2010 Det ble kjøpt inn potte maken til den gammle, deiligt å se at det ikke lenger lekker. Kurant sak å bytte, og veldig fornøyd nå. Jeg kjøpte min hos Båtbua i Fredrikstad, der fant jeg best pris i mitt område. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.