Jump to content

Hvem lager/selger treteiner i Stavanger regionen.

Erik

Recommended Posts

Trenger noen nye treteiner, har bare 1 igjen av de gamle :headbang:

Sist kjøpte jeg av en pensjonist som drev med krabbeteine snekkring på hobbybasis.

Men det er noen år siden, så jeg husker ikke navn/adresse.

Finner ingen på finn/avis heller.

Noen som vet om noen som driver og selger slikt til en fornuftig pris i området her ?

Og hvordan er årets fiske ? Jeg har satt teiner noen få ganger i år og det ble ikke akurat kjempefangster.. :rolleyes:

Andre som har vært heldigere ?

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Yama i Hillevåg selger vel treteiner tror jeg. Og fangsten i år har vært bedre enn de siste 10 årene (Høgsfjorden). :-)

Har sett dem tidligere, men er ikke de litt spinkle og små i forhold til prisen?

Fisker de greit tro ?

Noen med erfaring ?

Hadde nå uansett tenkt mest på hjemmelagde solide teiner til en fornuftig pris.

Evt brukte treteiner av skikkelig type.

Noen som kjenner eller vet om noen som driver med slikt ?

Da fikk jeg meg omsider noen brukte teiner (til 200,- pr stk), så nå blir det krabbefiske fremover :fishing: .

Teinene er egentlig hummerteiner, men jeg tenker å fiske med ferskt agn etter krabbe, og skulle det forville seg en hummer inn så er det jo ikke krise, det er jo hummersesong nå fom Fredag.

Noen som har formening om en hummerteine vil fiske vesentlig dårligere etter krabbe enn en dedikert krabbeteine med flate kalver ?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...