Kotnes Startet 20.September.2010 Link til dette innlegget Startet 20.September.2010 Noen som kan fortelle meg hvor saltøn fra tvserien ligger eller er det bare en øy som egentlig har et annet navn. Mye prat om kungshavn i denne serien så gjetter på at det er i nærheten av det. Tar gjerne imot koordinatene hvis noen har de. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Lars H. Svart 20.September.2010 Link til dette innlegget Svart 20.September.2010 Stort sett alle havnebildene er fra Grundsund, syd for Lysekil, nord for Gullholmen. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
jørn Svart 20.September.2010 Link til dette innlegget Svart 20.September.2010 (redigert) Redigert: feil serie jeg linka til Redigert 20.September.2010 av jørn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Serien spilles inn i Fiskebäckskil, Rågårdsvik, Östersidan (i Lysekil) og Grundsund. Sitér dette innlegget Link to post
christensenleif@msn.com Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 det aller meste av havne bilder og kanalen er fra Grundsund teit å vite at når de kommer inn på "Lilla Hunden" kommer de egentlig inn fra terrassen i andre etasje på "Pelles Røkeri" men det er prisen for å ha vært der masse de seneste årene venter bare på å se havnekaptein Hans komme valsende mvh Leif Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.