mewa 2 Startet 20.September.2010 Link til dette innlegget Startet 20.September.2010 (redigert) Starter motoren uten å bruke gasspådrag den starter fint går på 600 omdreininger etter noen minutter ruser jeg den litt for så å dra tilbake til midtstilling,da stopper den hadde litt problemer med å starte den igjen måtte tilslutt gi litt ekstra gass da kom den.Det jeg lurer på er hvis jeg ikke pumper en gang er om jeg ikke aktiverer choken dette hadde jeg forstått hvis det var den orginale bensinpumpa men den som jeg har er elektrisk å styres av oljetrykket takker for alle svar....Gjør jeg noe gale i startprosedyren??????? mvh Mewa 2 Redigert 20.September.2010 av mewa 2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Du skriver ingenting om hvilken motor du har???? Choken sitter på forgasseren(med mindre du har EFI???), og er enten aktiver med strøm fra tenningen som varmer en liten fjær, eller med varme direkte fra manifolden. Choken har med andre ord ingenting med hvordan bensinpumpe du har. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.