Janee Startet 20.September.2010 Link til dette innlegget Startet 20.September.2010 Folkens, er det noen av dere som kjenner total høyde på denne båten? Jeg undersøker mulighet/priser på frakt av en slik båt fra UK, og høyden er i noen tilfeller avgjørende. Høyden jeg er på jakt etter er altså fra laveste (propell) til høyeste punkt (targa). Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 20.September.2010 Link til dette innlegget Svart 20.September.2010 Pssst. Demonter Targa for transport. Reduserer høyden med 1 meter eller så? Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Thorlyn Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Tipper den ligger på 440 minst med targaen nede. Du må ta targaen ned for vei transport på disse.. Det blir nok svært uøkonomisk og frakte en slik båt kontra og få den levert sjøveien. Stavanger marinesenter tar alle fly båtene sjøveien på egen kjøl.. det samme gjør princess.. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Janee Svart 21.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Ja, jeg begynner vel å innse at det blir en dyr løsning å frakte på båt Men slik jeg forstår det så finnes det firma som kan gå båten hjem for en!? Noen som har kjennskap/erfaring med seriøsitet og priser på slike? Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Hvorfor ikke ringe Stavanger Marinesenter og spørre dem? Kan jo godt være det er greie folk som ikke biter . Leserservice: Telefon 51 56 40 61 , Mobil 92808555 Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Tom Rør Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Men slik jeg forstår det så finnes det firma som kan gå båten hjem for en!? Noen som har kjennskap/erfaring med seriøsitet og priser på slike? Gjør det selv, det er en fin tur! Sitér dette innlegget Link to post
Janee Svart 21.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Gjør det selv, det er en fin tur! Det er jeg helt sikker på at det er, men må innrømme at jeg ikke føler meg kompetent/komfortabel med å gjøre dette selv. Til sjøs lever jeg etter den enkle regelen at dersom jeg ikke er helt sikker lar jeg det være Om noen med solid erfaring derimot skulle føle seg kallet til oppdraget er det bare å gi beskjed Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.