Harald- Startet 21.September.2010 Link til dette innlegget Startet 21.September.2010 Kjøpte ny starter til min 30 hk SABB 2J til 2700 kroner inkl. MVA. Denne fungerer flott, kjempe service og rask levering. Disse har også dynamoer og startere til andre merker. http://www.importex.no/marinebatdeler/dynamostartereelektrisk Kan trygt anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Jeg har vært på verkstedet demes. Makan til bra service skal man lete lenge etter. Fikk det jeg skulle ha + litt til. Kan ta litt tid og nå de på telefon, men når du først kommer igjennom er det verdt alle penga. Billig er de også. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
POL Svart 22.September.2010 Link til dette innlegget Svart 22.September.2010 Bifaller ovenforstående innlegg! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.