Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Framtia skrev On 1.8.2018 at 12.33:

giveren på min båt virket dårlig etter ca et års bruk. Tanken ble så fyllt med sterkt såpevann og etter det virket giveren igjen. Kanske du skal prøve med f.eks maskinoppvaskmiddel før du kapitulerer?

Vis hele sitatet  

Har prøvd det meste - maskinoppvask, systemrens, eddik og varmtvann mm :smiley:  Forrige eier var nok ikke like opptatt som meg av "indre vedlikehold" :wink: Har kommet ut mye "gammal morro" i renseprosessen her...

@Hulda Hvor lang tid bruker Gobiusen på å måle når man slår den på? Jeg kan godt sette inn en vippebryter i stedet - men det er jo lite poeng om man kan ha samme funksjon i det medfølgende panelet 

Bitteliten

Bitteliten

Framtia skrev On 1.8.2018 at 12.33:

giveren på min båt virket dårlig etter ca et års bruk. Tanken ble så fyllt med sterkt såpevann og etter det virket giveren igjen. Kanske du skal prøve med f.eks maskinoppvaskmiddel før du kapitulerer?

Vis hele sitatet  

Har prøvd det meste - maskinoppvask, systemrens, eddik og varmtvann mm :smiley:

@Hulda Hvor lang tid bruker Gobiusen på å måle når man slår den på? Jeg kan godt sette inn en vippebryter i stedet - men det er jo lite poeng om man kan ha samme funksjon i det medfølgende panelet 

• Create New...