prikk Startet 22.September.2010 Link til dette innlegget Startet 22.September.2010 Hei alle Jeg er på jakt etter en skilletrafo for landstrøm som jeg skal ha i en aluminiumsbåt. Trenger den til lading av batteri og en liten ovn/frostvakt. Er det noen som har tips om en rimelig leverandør...? Mvh Prikken Sitér dette innlegget Link to post
Biscaya Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Er det ingen som vet om steder man får tak skilletrafo til gunstig pris? Sitér dette innlegget Gamlebåten er til salgs! van Lent Motorcruiser Link to post
shaukaas Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Selv monterte jeg en Noratel trafo for en tid tilbake - som jeg ikke har noe å utsette på. + Ingen elektroniske komponenter - en rén "mekanisk" trafo. - Vekt/størrelse. Sjekk ut: http://www.noratel.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.