Gullfisk Svart 26.September.2010 Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 Hvis du har røykbegrenser(membranklokke med rør fra innsugmanifold) på ht-pumpa, kan du sjekke ut om den gjør jobben sin også.Kan bare prøve med og uten trykkrøret fra manifolden. Husk å tette røret så ikke du mister trykk der.Skal gi ekstra diesel når turbo gir trykk.Husker ikke hvor mye det utgjorde, men tror det var 2-300 omdr. Sitér dette innlegget Link to post
BjornLie Svart 29.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Hvis du har røykbegrenser(membranklokke med rør fra innsugmanifold) på ht-pumpa, kan du sjekke ut om den gjør jobben sin også.Kan bare prøve med og uten trykkrøret fra manifolden. Husk å tette røret så ikke du mister trykk der.Skal gi ekstra diesel når turbo gir trykk.Husker ikke hvor mye det utgjorde, men tror det var 2-300 omdr. Det er ikke røykbegrenser på den. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
BjornLie Svart 29.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 (redigert) Testet i går å kjøre den ene motoren med diesel direkte fra en kanne. Det var ingen forskjell i turbotrykket, mao fortsatt 0,55 Bar. Jeg hadde også som nevnt tidligere planer om å teste med noen større propeller. Vedkommende som hadde de har solgt dem, så det er lagt på is. Nå skal båten opp om en drøy uke og da skal den en turboen til sjekk hos Norsk Truboservice. Skal oppdatere dere med status da. Redigert 29.September.2010 av BjornLie (see edit history) Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Tutsi Svart 21.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2013 Fant dere noen gang ut av problemet ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.