S/Y Ørnen Startet 23.September.2010 Link til dette innlegget Startet 23.September.2010 Lurer på hvordan det originale instrumentpanelet for disse motrenen levert fra Fredrikstad Motorfabrikk så ut, er det noen av dere BMC brukere som har eit slikt eit i båten og kan legge ut et bilde? Min båt er bygget i 1978. Sitér dette innlegget Link to post
Osten56 Svart 23.September.2010 Link til dette innlegget Svart 23.September.2010 Dette panelet skal vist nok være fra ca. 1975. Kan få tatt et bedre bilde i løpet av helga hvis det er ønskelig. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Ørnen Svart 23.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2010 kjempefint, takk skal du ha, tar gjerne imot et bedre bilde om det passer for deg. Og om jeg kunne være så fri å spørre om du kunne ta frem tommestokken og ta et mål også :-) Sitér dette innlegget Link to post
Moas-ark Svart 23.September.2010 Link til dette innlegget Svart 23.September.2010 Her er også et bilde fra gamlebåten, kanskje ikke så my bedre men... Sitér dette innlegget Nancy, trenekke 21 fot fra 1930. 1995-2001 Arina hvalersnekke 27 fot. 2001-2008 Miranda mahognysnekke 33 fot. 2008- 2021 Dirlanda, tre-motorseiler, 29 fot. 2021- Link to post
S/Y Ørnen Svart 23.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2010 takk til dere begge, joda det hjelper masse å se panelet fra forskjellige sider. Tenkte jeg skulle klare å få kopiert logoen og lasergravert den inn i det nye panelet :-) Må jo prøve å holde tråden tilbake til originalen selv om man kjører igang med mere moderne greier :-) Så stor takk!! Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 23.September.2010 Link til dette innlegget Svart 23.September.2010 Tror jeg har ett uten instrumenter som du kan få gratis Bernt Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Ørnen Svart 23.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2010 det hadde vært stort! sender deg PM :-) mvh reidar otto Sitér dette innlegget Link to post
nroo7 Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 tror jeg har noen gamle innstumenter, de er av merket Smits og satt i min gamle snekke med BMC. bla wire drevet turteller, er dette orginalt og noe du vil ha skal du få de. Men jeg må se omm jeg finner dem for dette begyner bli lenge siden Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Ørnen Svart 24.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Stor takk til Bernt som kjørte en omvei i regnet og ga meg det originale panelet!! Skal bare pusse det opp litt så kommer det på plass. Og nroo7 jeg tar gjerne imot instrumenter om du finner dem :-) Julaften kom tidlig i år!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.