Jump to content

Har du alltid vann nede i kjølsvinet på båten?

Magne A.

Recommended Posts

LM 605, tja, man klarer vel og leve med det og gjør liten skade nede i kjølsvinet, men husk at vannet tar en vei dit og kan gjøre mye skade på veien dit, over tid. Mtp interiør etc.

Har vel lokalisert at det er en eller annen plass helt akter eller deromkring, dessuten er der ikke noen form for treverk eller annen "innredning" som disse dråpene passerer ,kun glassfiber, så noen skade kan det jo ikke bli ut av det , kun et irritasjonsmoment.

Ligger noe vann hos meg men det er under kontroll da det drypper noe fra talgpakningene. Og det skal det gjøre ellers så blir det tørt med fatale konsekvenser for ødelagte akslinger. Tørker opp den ene cm med vann innimellom.

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

Følger nøye med og sørger for at det alltid er rent og tørt. Ikke noen problem da det dreier seg om en plastbåt av nyere generasjon der det er enkelt å ha tingene under kontroll. Skulle jeg lage søl av en eller annen årsak tørker jeg alltid opp og rengjør skikkelig med en gang. Skutebunnen er derfor like hvit og ren som resten av det innvendige skroget til enhver tid.

• 8 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...