Jump to content

BPs Julemiddag i Bergen 2010, fredag 26 november, på Lille

Kjell E

Recommended Posts

Ja, jeg vet det er tidlig. Selv handelstanden er ikke begynt med julepynten ennå, men ut fra de siste to års utfordringer med å finne sted å være tenkte jeg å begynne superekstra tidlig i år.

Først litt histiorie, dette blir det sjette året på rad at dette eventyr skal avholdes, vi begynner vel etter hvert å bli ganske så gode på dette - se bare hvordan det har utviklet seg fra den gangen Wicma hadde fortært noe ansjos med suspekt utløpsdato i 2005:

2005

2006

2007

2008

Og i fjor, hvor Moosewine berget det hele i land:

2009

Såhh.

Nå er det altså spørsmål om hviken fredag som passer oss best, tenkte å la pollen gå en ukes tid eller to før forsøk på å finne sted tar til. Gi gjerne en lyd her om hvor vi har lyst å infinne oss i år.

Så Ladies og dere andre, grip til stemmeseddelen!

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

10.desember er ikke mulig for meg, så jeg stemte for 26.november. Egentlig er alle forslagene unntatt 10.desember mulige. Den dagen er jeg opptatt med jobb i Amsterdam, skal holde et foredrag på et tidspunkt hvor alle deltakerne i seminaret sikkert er reist hjem. Dermed kan jeg komme med sterke uttalelser!

Laholm

Oooops - stemte 10.des. - men nå skal jobben ha julebord denne dagen (og det bare mååå jeg ha med meg) :cheers_wine: så håper BP-samlingen blir en annen dag. Var jo ordentlig trivelig i fjord og mange som fikk med en "lille en" i Bonita i forkant: håper å kunne gjentas i år ...

BONITA I

Jeg foreslår at vi setter strek for avstemming 1. november klokken 23:59

Hva sier du Kjell? Kommer vel ikke så mange flere stemmer nå, jeg vet om flere som ikke har stemt som kommer om det passer og det er vel også noen som har stemt på "feil" dag som også kan på "vinnerdagen"

Jeg holder på....

Har hatt noen setbacks i privatlivet i det siste (sykdom i nær familie) som har holdt meg offline (og i skittdårlig humør) de siste par-tre ukene, men det får være som det er med det.

Uansett,

Det er, i år som de to-tre siste årene, kul kramp umulig å komme inn der man helst ønsker. Nå har jeg følere ute hos Nøsteboden, de svarer ikke på telefon så jeg har gått over til strømposter i stedet. Måhende er de gravd ned, graveklubben (som de kalles hersteds) har kastet sine øyne, gravemaskiner og annet skarpt redskap som er som skapt til å rive opp gater, fortauer, tilværelse og humør for oss på området der de holder til. Jeg vet at noe av etablissementet er stengt av den grunnen.

Lille, on the other hand, der svarer de i alle fall på telefonen, de husker oss fra i fjor (det kan måhende slå begge veier - eller var vi snille piker og gangstere der i fjor?) - men avtaleboken er ikke der telefonen og mannen er.

Men han var av den formening at dette skulle man klare, send meg en strømpost så kommer jeg tilbake fredag. Strømpost sendt, fredager oppgitt i prioritert rekkefølge, jfr pollen.

Så har jeg hatt en brainfart. Er litt lei av dette, dvs. all dette styret med å få plass. Hva om vi gjør dette annerledes fra neste år av? Hva om vi bestemmer en fast fredag? For eksempel siste fredag i november, første fredag i desember, andre fredag i desember - dere skjønner tegningen? Da gir datoen seg selv, og vi får booket oss inn der vi ønsker og trives best? Ka dokker trur?

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Ja, er enig i at man bør sette en fast dato lenge på forhånd.

Kanskje vi bør deponere noen kroner slik at det ikke er så lett å trekke seg.

Det er ikke så gøy å komme på fest for å oppdage av halvparten av deltakerne ikke dukker opp av mer eller mindre dårlige grunner :confused:

Jon

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...