Kjell E Startet 25.September.2010 Link til dette innlegget Startet 25.September.2010 Ja, jeg vet det er tidlig. Selv handelstanden er ikke begynt med julepynten ennå, men ut fra de siste to års utfordringer med å finne sted å være tenkte jeg å begynne superekstra tidlig i år. Først litt histiorie, dette blir det sjette året på rad at dette eventyr skal avholdes, vi begynner vel etter hvert å bli ganske så gode på dette - se bare hvordan det har utviklet seg fra den gangen Wicma hadde fortært noe ansjos med suspekt utløpsdato i 2005: 2005 2006 2007 2008 Og i fjor, hvor Moosewine berget det hele i land: 2009 Såhh. Nå er det altså spørsmål om hviken fredag som passer oss best, tenkte å la pollen gå en ukes tid eller to før forsøk på å finne sted tar til. Gi gjerne en lyd her om hvor vi har lyst å infinne oss i år. Så Ladies og dere andre, grip til stemmeseddelen! Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Skipper Worse Svart 25.September.2010 Link til dette innlegget Svart 25.September.2010 Fredag 10. desember passer meg utmerket for da er jeg ferdig med et vanvittig hardkjør som begynner uken etter neste. Men uansett dag, skal det kunne innpasses dog med noe møye --- man får se! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Hans-Petter Svart 26.September.2010 Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 passer best 10 desember for meg. Sitér dette innlegget Link to post
Amfea Svart 27.September.2010 Link til dette innlegget Svart 27.September.2010 26.nov. skal vi til Bergen i forbindelse med lysfesten på lørdagen, derfor stemte jeg denne dato. Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Janoho Svart 27.September.2010 Link til dette innlegget Svart 27.September.2010 Jeg bor ikke i Bergen men kan gjerne tenke meg å delta siden jeg har familie i byen og ofte reiser dit. Valgte 26.november men er vel relativt fri Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 10.desember er ikke mulig for meg, så jeg stemte for 26.november. Egentlig er alle forslagene unntatt 10.desember mulige. Den dagen er jeg opptatt med jobb i Amsterdam, skal holde et foredrag på et tidspunkt hvor alle deltakerne i seminaret sikkert er reist hjem. Dermed kan jeg komme med sterke uttalelser! Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Frøken Fryd Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Kjell, jeg har tidligere påpekt at man må få stemme på flere dager, da får man ett bedre bilde av når folk kan stille. Kanskje Ingar kan editere avstemningen? Jeg stiller så sant jeg er hjemme. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 I år blir båten min på sjøen, så da er jeg nok med nærsagt uansett helg, men stemte 3 desember..... Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 6.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2010 Jeg stemmer på 26 November, 3 Desember og 17 Desember men valg knappen er enda ikke trykket... Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 6.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2010 Eg kan stemme på alle dager. men så er det vær og vind ifra ølen te bergen i 6 knop da Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Klypa Svart 6.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2010 Er det aldersgrense på det?? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 7.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2010 Resturantene har vel 18 års grense vil jeg tro. Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Jeg er med, ellers får jeg sikkert bank av HPB...... Lars O Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 19.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2010 Når avsluttes avstemingen og hvordan ligger datoene an? Sitér dette innlegget Link to post
asunde Svart 19.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2010 Jeg valgte dessverre å ikke stemme da jeg ikke viste hvilke andre julebord og fester jeg skal på. Ser nå at jeg er opptatt 26. november og 10. desember. Arild Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 23.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2010 Oooops - stemte 10.des. - men nå skal jobben ha julebord denne dagen (og det bare mååå jeg ha med meg) så håper BP-samlingen blir en annen dag. Var jo ordentlig trivelig i fjord og mange som fikk med en "lille en" i Bonita i forkant: håper å kunne gjentas i år ... Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Frøken Fryd Svart 23.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2010 Dere som har stemt kan jo kanskje skrive inn det foreløpige resultatet? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 23.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2010 19/11=1 stemme 26/11=9 stemmer 3/12=6 stemmer (Om dere ikke vil treffe Bergen så er det denne dere må stemme på) 10/12= 7stemmer 17/12=4 stemmer Relativt jevnt med andre ord Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 28.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2010 Er vel kanskje på tide å sette opp en frist for avstemning om man skal få bord noe sted? Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 29.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2010 ja, er klar men venter på svar. kommer fra kristiansand for dette Noen som tar tak !!! Jon Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 29.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2010 Jeg foreslår at vi setter strek for avstemming 1. november klokken 23:59 Hva sier du Kjell? Kommer vel ikke så mange flere stemmer nå, jeg vet om flere som ikke har stemt som kommer om det passer og det er vel også noen som har stemt på "feil" dag som også kan på "vinnerdagen" Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 3.November.2010 Link til dette innlegget Svart 3.November.2010 da nermer det seg , Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 4.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2010 Jeg holder på.... Har hatt noen setbacks i privatlivet i det siste (sykdom i nær familie) som har holdt meg offline (og i skittdårlig humør) de siste par-tre ukene, men det får være som det er med det. Uansett, Det er, i år som de to-tre siste årene, kul kramp umulig å komme inn der man helst ønsker. Nå har jeg følere ute hos Nøsteboden, de svarer ikke på telefon så jeg har gått over til strømposter i stedet. Måhende er de gravd ned, graveklubben (som de kalles hersteds) har kastet sine øyne, gravemaskiner og annet skarpt redskap som er som skapt til å rive opp gater, fortauer, tilværelse og humør for oss på området der de holder til. Jeg vet at noe av etablissementet er stengt av den grunnen. Lille, on the other hand, der svarer de i alle fall på telefonen, de husker oss fra i fjor (det kan måhende slå begge veier - eller var vi snille piker og gangstere der i fjor?) - men avtaleboken er ikke der telefonen og mannen er. Men han var av den formening at dette skulle man klare, send meg en strømpost så kommer jeg tilbake fredag. Strømpost sendt, fredager oppgitt i prioritert rekkefølge, jfr pollen. Så har jeg hatt en brainfart. Er litt lei av dette, dvs. all dette styret med å få plass. Hva om vi gjør dette annerledes fra neste år av? Hva om vi bestemmer en fast fredag? For eksempel siste fredag i november, første fredag i desember, andre fredag i desember - dere skjønner tegningen? Da gir datoen seg selv, og vi får booket oss inn der vi ønsker og trives best? Ka dokker trur? Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Janoho Svart 4.November.2010 Link til dette innlegget Svart 4.November.2010 Ja, er enig i at man bør sette en fast dato lenge på forhånd. Kanskje vi bør deponere noen kroner slik at det ikke er så lett å trekke seg. Det er ikke så gøy å komme på fest for å oppdage av halvparten av deltakerne ikke dukker opp av mer eller mindre dårlige grunner Jon Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 4.November.2010 Link til dette innlegget Svart 4.November.2010 Enig!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.