Ida Marie III Svart 24.November.2010 Link til dette innlegget Svart 24.November.2010 Jo, musefletta er med, men stiller krav til at chefen din må være med !Vil ikke være med på " mannefest " Ellers blir det mytteri Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 24.November.2010 Link til dette innlegget Svart 24.November.2010 Blir et smålåtent, intimt og hyggelig arrangement dette, da. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Bitteliten Svart 24.November.2010 Link til dette innlegget Svart 24.November.2010 Skipper Worse skrev On 24.11.2010 at 17.01: Blir et smålåtent, Med 7 bergensere? Den var god Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 24.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.November.2010 *kremt* Æ trur vi sei at ikkje alle e bærgænsera..... Nuvel. Det har seg slik at arbeidsgiver har fått det for seg at jeg absolutt må til Köbenhavn i morgen, og være der til fredag. Dette betyr at jeg nok ikke får fulgt med i denne tråden fra nå av, men Frøken Fryd har tatt ett skritt frem og tar over styringen fra nå. Det medfører også at eventuelle påmeldinger pr. IM må rettes til ham. Men jeg blir med, lander på Flesland litt før 18, så jeg er nok på bytur i halv åtte tiden, tenker jeg. Vi har bord på Lille fra 21. The list: Hpb70 880 Ida Marie III + Admiral Skipper Worse Frøken Fryd + Admiral Hydrox Kjell E - Og den kan utmerket godt få påfyll. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
TrondT Svart 24.November.2010 Link til dette innlegget Svart 24.November.2010 Kanskje rekker jeg et aldri så lite oppmøte...men det er med forbehold. TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Frøken Fryd Svart 24.November.2010 Link til dette innlegget Svart 24.November.2010 Flotte greier, håper du kommer deg hjem i tide! Hpb70 880 Ida Marie III +Admiral Skipper Worse Frøken Fryd +Admiral Chief Hydrox Kjell E *TrondT Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 24.November.2010 Link til dette innlegget Svart 24.November.2010 Ja ja ja, jeg kommer.. Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 26.November.2010 Link til dette innlegget Svart 26.November.2010 Da ble det desverre pass fra meg denne gangen :-( TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Frøken Fryd Svart 26.November.2010 Link til dette innlegget Svart 26.November.2010 Da er tiden for avbestilling over og maten lages klar for de påmeldte, ser frem til i kveld! Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 26.November.2010 Link til dette innlegget Svart 26.November.2010 kmiland blir også med Sitér dette innlegget Link to post
Kmiland Svart 26.November.2010 Link til dette innlegget Svart 26.November.2010 Ellers får jeg juling som vanlig.... Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 26.November.2010 Link til dette innlegget Svart 26.November.2010 Da ser bordet slik ut: Hpb70 880 Ida Marie III Skipper Worse Frøken Fryd+Chiefen Hydrox Kjell E Kmiland Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 26.November.2010 Link til dette innlegget Svart 26.November.2010 Om noen ønsker å samles før middagen klokken 21 så ta kontakt på IM. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 26.November.2010 Link til dette innlegget Svart 26.November.2010 For enkelthetens skyld svinger vi innom Skipperstuen i 20 tiden, så slipper vi å fryse når vi skal til Lille. For de som ikke vet hvor Lille er så er det 20 meter oppenfor Skipperstuen på samme side. Sitér dette innlegget Link to post
Linn Christina Svart 26.November.2010 Link til dette innlegget Svart 26.November.2010 (redigert) Dere må koze dere ikveld, datoen kolliderte med oss. Men er dere i bergen i morra så hadde det vært gøy å treffes da vi tenkte å ta turen med båten da! Redigert 26.November.2010 av Linn Christina (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 27.November.2010 Link til dette innlegget Svart 27.November.2010 Takk for hyggelig middag i går, maten var god! Lille får ikke beste terningkast i går uten å behøve å utdype det, til neste år får vi være litt tidligere ute og finne en bedre egnet plass. Jeg regner med Skipper Worse legger ut ett bilde? Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 27.November.2010 Link til dette innlegget Svart 27.November.2010 Takk for en hyggelig julemiddag. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 27.November.2010 Link til dette innlegget Svart 27.November.2010 Det ble jo, helt som forventet, en givende og hyggelig aften i belevent og velkomment selskap. Med flere formålstjenlige vedtak, bl. a. grillfest til sommeren og fastsettelse av tidspunkt for neste julebord. Ingen kan si at ikke vi kan dette med å planlegge spontane selskapeligheter! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
beauty of aqua Svart 28.November.2010 Link til dette innlegget Svart 28.November.2010 det der så skikkelig koselig ut! skjønner ikke hvorfor jeg ikke meldte meg på. Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Kjell E Svart 28.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2010 Ja, koselig var det, selv om vi var få i år. Men fortvil ikke, det blir gjentatt i 2011 også. Vi diskuterte det rundt bordet, Hurtigruta fremsto som ett alternativ som sted. På denne tiden av året har de avgang Bergen ved midnattstid, og de arrangerer julebuffet om kveldene. Kanskje vi skulle prøve det neste år? Vi har også vært innom å sette en fast fredag for julemiddagen, slik at bestilling av plass kan gjøres tidligere. Det er vel to eller tre fredager som er aktuelle, siste i november og de to første i desember. Hva synes folket? Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Frøken Fryd Svart 28.November.2010 Link til dette innlegget Svart 28.November.2010 Er jo bare å sette en dag det, 25. November for eksempel... Men når tiden næremer seg tror jeg vi skal se litt på hva Hurtigruten legger opptil i denne perioden og bestemme seg deretter. Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 29.November.2010 Link til dette innlegget Svart 29.November.2010 Hurtigruten har avgang 22:30 i vinterhalvåret. TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Frøken Fryd Svart 29.November.2010 Link til dette innlegget Svart 29.November.2010 Båtene går ikke før 01:00 når det er julebord ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 7.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2010 Foreligger det mer detaljer om grillkveld til sommeren? Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Frøken Fryd Svart 7.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2010 Det ble i denne omgangen kun foreslått, ett forslag som forøvrig har vert oppe tidligere også. Det er vel mest naturlig med en ny tråd skulle jeg tro. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.