Jump to content

BPs Julemiddag i Bergen 2010, fredag 26 november, på Lille

Kjell E

Recommended Posts

Akkurat det har vi ikke hatt særlige problemer med, Janoho. Det har heller endt med at sølvtungen har måttet trå til og forhandle inn flere enn det endelige antallet som var oppgitt. Beste eksempel er 15 minutter før vi skulle sette oss til bords. Og inn kom han. Den største utfordringen har alltid lagt i å få et sted å forhandle de siste inn i. Fjoråret var ekstremt, det ser litt lysere ut i år - men ikke mye.

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

10.desember er ikke mulig for meg, så jeg stemte for 26.november. Egentlig er alle forslagene unntatt 10.desember mulige. Den dagen er jeg opptatt med jobb i Amsterdam, skal holde et foredrag på et tidspunkt hvor alle deltakerne i seminaret sikkert er reist hjem. Dermed kan jeg komme med sterke uttalelser!

Nietski probliemski. Vi setter opp en video feed til Amsterdam, da er du ovenikjøpet garantert heftig og begeistret applaus til dine uttalelser! Begeistrede tilrop, til og med.

Helt enig med deg, man kan like godt bestemme seg for en fredag i månedskiftet november/desember, kanskje den fredagen som er nærmest overgangen? Alle kan ikke komme uansett hvilken dag det er, det er dessuten lettere å planlegge andre aktiviter når man vet dato i god tid. Uansett, jeg kommer så sant jeg ikke blir spist opp av løvene i Afrika. Hvor man skal ha julebordet er for min del av mindre betydning.

Sånn! Da kan vi vel begynne påmeldingene?

Det blir altså 26 november, på Lille - samme sted som i fjor. Påmeldinger er uforbindlige som tidligere, men legg inn beskjed i denne tråden, eventuelt via IM til meg om du kommer, og hvor mange som er i ditt selskap. Det er altså helt OK å ha med livsledsagere og elskere, men man har selv ansvaret for å holde de to fra hverandre...

Dette gjelder også om man har indikert muligheter og sagt at 26 passer tidligere i tråden, nå er det den 26. som gjelder - kommer du/dere?

Og for de som trenger overtalelse...

pinnekj.jpg

waitress.jpg

hilsepaat.jpg

- Hvis ikke dette er fristelser gode nok, så vet sannelig ikke jeg...

Mvh,

Kjell

Ser ut til at ting kan ordner seg selv om det er bursdag.

Møter opp dersom intet uventet dukker opp :yesnod: :yesnod:

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Det er kun ni stykker som har meldt sitt nærvær til nå, hvorav fire har ett forbehold:

Hpb70

Hjeltefjord*

fr. Hjeltefjord*

Lillefix*

Obelix*

880

Ida Marie III

Skipper Worse

Kjell E

*=Forbehold

Det må vel bedre seg etter hvert, får man håpe?

Mvh,

Kjell

vist ikke hodejegerene der nede har hatt nettopp han til julemidag :lol:

Eller de kannibaliserer ham og lager en til? Nå er han jo en fredsæl kar, så verden har nok sett større kalamiteter....

Fører han og Bonita I opp i listen. Utmerket!

Mvh,

Kjell

.... Fører han og Bonita I opp i listen. Utmerket!

Mvh,

Kjell

:headbang::headbang::headbang::cryin: Motvillig, meget motvillig må jeg be deg stryke meg fra listen Kjell. Fikk ikke kabalen til å gå opp,og må avstå fra deltagelse i år.

Ønsker dere en hyggelig aften, og regner med noen andre kan ta se av litt bevertning i forkant..

BONITA I

Fine greier, Fryd!

Når jeg tar med Hydrox, så er det 11 stykker. Og jeg som har bestilt til 30.... Så her er det plass, kom an!

Har avtale om endelig tall torsdag ettermiddag, så da er det bare å telle på fingre og alt annet. Men jeg lurer litt på de fire med forbehold, er det avklart?

Hpb70

Hjeltefjord*

fr. Hjeltefjord*

Lillefix*

Obelix*

880

Ida Marie III

Skipper Worse

Frøken Fryd

Hydrox

Kjell E

*=Forbehold

Mvh,

Kjell

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...