Jump to content

BPs Julemiddag i Bergen 2010, fredag 26 november, på Lille

Kjell E

Recommended Posts

*kremt*

Æ trur vi sei at ikkje alle e bærgænsera.....

Nuvel.

Det har seg slik at arbeidsgiver har fått det for seg at jeg absolutt må til Köbenhavn i morgen, og være der til fredag. Dette betyr at jeg nok ikke får fulgt med i denne tråden fra nå av, men Frøken Fryd har tatt ett skritt frem og tar over styringen fra nå. Det medfører også at eventuelle påmeldinger pr. IM må rettes til ham.

Men jeg blir med, lander på Flesland litt før 18, så jeg er nok på bytur i halv åtte tiden, tenker jeg. Vi har bord på Lille fra 21.

The list:

Hpb70

880

Ida Marie III

+ Admiral

Skipper Worse

Frøken Fryd

+ Admiral

Hydrox

Kjell E

- Og den kan utmerket godt få påfyll.

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Det ble jo, helt som forventet, en givende og hyggelig aften i belevent og velkomment selskap. Med flere formålstjenlige vedtak, bl. a. grillfest til sommeren og fastsettelse av tidspunkt for neste julebord. Ingen kan si at ikke vi kan dette med å planlegge spontane selskapeligheter!

dsc_0113.jpg

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Ja, koselig var det, selv om vi var få i år. Men fortvil ikke, det blir gjentatt i 2011 også.

Vi diskuterte det rundt bordet, Hurtigruta fremsto som ett alternativ som sted. På denne tiden av året har de avgang Bergen ved midnattstid, og de arrangerer julebuffet om kveldene. Kanskje vi skulle prøve det neste år?

Vi har også vært innom å sette en fast fredag for julemiddagen, slik at bestilling av plass kan gjøres tidligere.

Det er vel to eller tre fredager som er aktuelle, siste i november og de to første i desember. Hva synes folket?

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

• 2 uker senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...