qwerty Startet 26.September.2010 Del på Facebook Startet 26.September.2010 Da næremer det seg båtoppsett. Se behov for å invistere i ny kalseje til vår Draco. Det er en 20 DC, 84 mod. Har i dag en orginal, "lav", kalesje, men kan tenke oss en "høy" modell. Dette medfører også nye bøyler. Har snakket med en leverandør og fikk da opplyst at det var flere kalesjemodelle til denne båten. De ønsket nr på modelltype. Er det flere modeller, noen praktiske forskjeller? Noen som har erfaring på dette? Eventuelt har bilde og modelltype (som står på lappen). Må man eventuelt flytte kalesjeknappene? Når man har "høy modell", går bakerste del av kalesjen fortastt ned bak ryggen når den ikke er i bruk? Forstår det slik at det er noe prisforskjell. Eventuelt andre erfaringer rundt dette. På forhånd takk for tilbakemelding. Sitér dette innlegget Link to post
ansgar Svart 26.September.2010 Del på Facebook Svart 26.September.2010 Da jeg kjøpte til min (78 modell draco 20 DC) hos Jens Sagen hadde jeg bare to valg på høy modell. Enten om jeg hadde delt eller hel frontrute. Hadde høy modell fra før, men bøylene var for korte så jeg kjøpte nye bøyler senere. Måtte flytte festene til den bakre bøylen, både for høyden sin del og for å få den til å passe bak seteryggen. Fremme benyttet jeg de samme festene, og tok av bøylen når kallesjen skulle tas av. Kan anbefale å få montert på glidelås til der stengene festes på kallesjen. Ellers er det veldig problemetisk å legge kallesjen og bøylen inn i kabinen. Ellers passet alle knapper og kroker. Sitér dette innlegget Link to post
qwerty Svart 29.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2010 Hei og takk fro info. Skal ta kontakt med dem, høre om det er "vinterpris" på dette. Er sikkert flere som levere kalesjer, men om det er noen stor prisforskjell vet jeg ikke. Hvilken duktype bør man velge? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.