Ribtjenester Startet 28.September.2010 Link til dette innlegget Startet 28.September.2010 Hei jeg har kjøpt meg en 30 fot rib med 2x250 hk. Det jeg lurer på er hvordan er det best og lagre båten. Skal lufta taes helt ut eller bare slippe ut så den ikke står i spenn. Hvor viktig er det og pakke inn båten allt tåler jo vann. Bør motorene stå nedtiltet eller oppe. Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
68 GT Svart 28.September.2010 Link til dette innlegget Svart 28.September.2010 Pontongene blir uansett slappere i kulda... Motorene trives best nede,da renner ev kondens ut og olja ligger på plassen sin. Lagre ute? Hvorfor ikke inne oppvarmet? Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Ribtjenester Svart 28.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2010 Lagre ute? Hvorfor ikke inne oppvarmet? For der skal den andre båten min stå Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
andk Svart 28.September.2010 Link til dette innlegget Svart 28.September.2010 feit båt da:) hvilke merke, motorer? Et helt spontant innfall eller:)hehe:) Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 28.September.2010 Link til dette innlegget Svart 28.September.2010 Du bare drar den på henger over fjellet, så har eg isfri plass til den i vinter, skal passe godt på den. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Ribtjenester Svart 28.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2010 feit båt da:) hvilke merke, motorer? Et helt spontant innfall eller:)hehe:) Du bare drar den på henger over fjellet, så har eg isfri plass til den i vinter, skal passe godt på den. Kan du ikke heller bare kjøre den rundt da koster sikker ikke mer en 10-15 tusen i suppe:)) Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Ribtjenester Svart 26.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2010 løfter denne litt? Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
andersb Svart 26.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2010 vet ikke om det er riktig, men jeg vinterlagrer sjefen sin nå med luft i pontongene, nyvasket, nyfogget, og kjørt glykol igjennom alt, tømt for vann, uten batteri. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.