Jump to content

Båtplass til nye-båten i Bergensområdet

JanB

Recommended Posts

Gleda var stor i heimen då me for få dagar sidan fekk kjøpt ny (dvs. 13 år gammal...) båt.

Men etter eit knapt år utan båt, viser det seg at me ikkje får plass igjen i vår gamle båthamn.

Treng difor ny båtplass til ein Viksund 925 Alfa (3.30 m brei).  Kan nokon her på forumet hjelpa eller koma med gode tips?

Hamna må vera i Bergensområdet, gjerne på (sjø-)strekninga sentrum-Åsane.  For vinteren skal eg klara å skaffa plass, men det er til våren (ved påsketider) problemet melder seg for alvor.

:smiley:

Burde det forresten ikkje vore ein eigen emne-tråd for nettopp formidling og tipsing om båtplassar, jfr. namnet på forumet? Eller er det berre eg som ikkje har funne det ennå...?

• 5 måneder senere...

Hva betaler dere i kjapp marina?

Jeg var i kontakt med dem for ca. en måned siden og da var svaret at det var helt fult og lang venteliste.

Til slutt løste ting seg for beste måten for meg, fikk avtale med grunneier som leirer ut til fjell båtlag på bildøy. Han har en egen brygge og der betaler jeg 5000 kr. året.

tj

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...